Graag advies, baby kokhalst.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rojin, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rojin

rojin Actief lid

Jan 28, 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Sinds mijn dochter wakker is om half 4 moet ze elke keer kokhalzen. Ze trekt dan een vies gezicht en kan door het kokhalzen moeilijk ademen. Ook komt er melk en slijm mee naar boven. Dit heeft ze nu z`on 5 keer gedaan. Verder is ze wel vrolijk erna.
    Wat kan het zijn? En moet ik mij zorgen maken?
    Ik vind het zo eng als ze dat doet, met name omdat ademen dan moeilijk gaat. Straks blijft ze erin of duurt het kokhalzen te lang.....
    Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Groetjes Rojin

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,247
    16,633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Weet je zeker dat ze niets iets in haar mondje heeft kunnen stoppen maar gezien haar leeftijd lijkt het me onwaarschijnlijk.

Het zou ook kunnen zijn dat ze ziek gaat worden en straks zal gaan braken.
    Ik denk niet dat er iets vreemds aan de hand is maar blijft ze nu kokhalzen zonder dat ze gaat braken dan zou ik toch even de huisarts informeren.

Succes.

3. ptriies

ptriies Lid

Jun 15, 2012
    63
    0
    0
    Almere
    Ik heb dit ook 1x meegemaakt was echt een heel naar gezicht. Ik heb toen eerst getempt, en toen bleek hij een beetje te koud, 36,1.
    Ik heb hem toen lekker eten gegeven (tijdens voeden kokhalsde hij niet) en heel dik ingepakt, daarna heeft hij een paar uur geslapen en werd wakker en had nergens last meer van.

Ik weet ook niet hoe dit kan komen. Maar mijn advies aan jou: Als je het niet vertrouwd, kun je altijd de HA even bellen. Elke situatie is anders.

4. rojin

rojin Actief lid

Jan 28, 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties.
    Ik hou het even in de gaten... Het is zeker naar om te zien, ik heb elke keer mn hart in mijn keel zitten!

5. Tommatje

Tommatje Actief lid

Nov 10, 2011
    252
    0
    0
    Misschien slijmpjes in de keel. Mijn man heeft veel last van verkoudheden die je eigenlijk haast niet opmerkt maar smorgens staat hij dan op met slijmen in de keel misschien is het dat ook wel?

Share This Page