Even een vraagje. Er staat dat je hem vpanaf 7 maanden kunt gebruiken. Kan dit echt niet eerder? Iemand ehm eerder gebruikt?
Ligt er denk ik aan hoe groot je kindje is....anders is die echt veel te ruim voor je kleintje. Je hebt ook the bag newborn die is voor kleinere kindjes. Mail anders even naar puckababy vraag je het hun even na.
Mijn dochter is 65 cm en 7 kilo. Ik ga anders wel even een mail sturen. Dacht, misschien zijn er die hem ook eerder hebben kunnen gebruiken.
Ik denk dat je dochter dan nog te klein is voor the bag, denk dat de newborn bag wel goed past bij jou dochtertje. Ons meisje is 9 maanden 72 cm en ik moet de zak nog verkleinen anders verzuipt ze daarin, de mouwen moeten nog zeker 2 keer worden omgerold. Denk dat de zak erg groot is voor jullie kindje ik zou de newborn nemen denk ik.
De newborn is 70 cm. Dus daar past er nog wel even in. Hoofdje tel je natuurlijk niet mee. Heb net de newborn besteld.
Ik was dus een beetje te snel met bestellen. Heb de gewone bag besteld. Maar ik wil hem nu ook nog niet meteen gebruiken, mijn dochter ligt nog ingebakerd en wil straks gaan afbouwen en dan overstappen op een slaapzak. Ik vind de puckababy te voor een korte tijd te gebruiken dus alsnik nu de newborn bestel kan ze hem misschien maar 2 maanden dragen. Misschien kan ik dan beter totdat de grote past, een goedkopere slaapzak kopen om te gebruiken. Of is dat nirt verstandig om een ander merk slaapzak te gebruiken? Wennen ze aan een bepaald soort model?
Nee hoor ze wennen niet aan een bepaald merk. De puckabags zijn wat smaller en geven de kleintjes daarom een fijner gevoel.
Oh nee he, mijn kleintje is 6545gr en 63 cm dus dan is hij ook nog veel te klein voor de bag... Bummer! Jammer dat je niet 100% zeker weet dat je nog een kindje mag krijgen, anders had in de newborn ook nog gekocht, voor de kleine man is het misschien wat duur voor die paar maandjes dat hij hem gebruikt, maar als je m bij een volgend kindje ook kan gebruiken is het niet zo zonde... Even in dubio nu...
Inge: ik denk inderdaad dat the bag dan nog te groot is voor jullie ukkie. Is inderdaad duur maar volgende week ook mmd bij prenatal of is die bij baby e n tiener ook met korting? ik denk dat je die newborn nog heel goed verkocht krijgt om marktplaats.
Aah twijfel! Ik wou hem graag toen mijn zoon kleiner was, maar vond 'm toen te duur. Maar nu is hij al bijna 14 maand, dus ik weet niet hoe lang hij hem nog aan zou hebben.. lastig.
Ze zeggen dat ze er tot 2,5 jaar inkunnen, maar dat ligt er natuurlijk ook wel aan of je kindje groot of klein is. Ik vindt het echt een topding! Heb zelfs een tweede gekocht. En ik denk dat je die zoals ik al zei tegen IngeM heel makkelijk verkocht kunt krijgen op marktplaats of facebook.
Ik hoop dat onze dochter er al wel in past eigenlijk. Met de laatste meting met 6 maand, was ze 71 cm en 8400 gram. Nu denk ik zo'n 73 en 9000 gram. Hopelijk komt hij snel binnen dan kan ik passen.....
Ps:je kunt de zak nog verkleinen aan de onderkant. Jou dochter past er wel in ben ik niet bang voor, ze is zowat hetzelfde als onze dochter.
Ik kreeg een mailtje, morgenochtend wordt hij bezorgd! Die newbornzak koop ik dan denk ik tijdens de mmd van de prenatal, met m'n cadeaubon
Dat lijkt me wel passen, mijn zoon is met bijna 14 maand ook niet veel langer en net iets zwaarder dan jouw dochter. Ik denk dat ik het toch maar niet doe. Ik ken mezelf, ik wil hem dan niet op marktplaats zetten omdat ik denk dat er (hopelijk) ooit nog een tweede komt. Plus dat hij waarschijnlijk vooral in de winter gebruikt zal worden en daar vind ik hem echt wat te duur voor. Vooral in de winter, omdat hij erg behoefte heeft aan bewegingsvrijheid. Maar vind het erg jammer, vind 'm zo mooi!