Ik heb Puckababy gemaild, ze zeggen idd dat hij de eerste twee maanden wat aan de grote kant kan zijn afhankelijk van het gewicht. Dat het niet zozeer een probleem is qua armlengte (die kun je oprollen) maar dat de nek niet te wijd mag zijn. Verder zou het voor mijn januari baby zonde zijn als ik de zak maar zo'n 4 maandjes zou kunnen gebruiken, dan is het alweer tijd voor de 4-seizoenen zak vanaf 7 maanden. Of het dan toch de moeite waard is weet ik niet... Ze zijn toch vrij prijzig.
Wij hebben ook de 4 seizoenen slaapzakken hiervan. Echt ideaal! Vanaf n maand of 9 konden ze er bij ons prima in en mijn zoontje kon hem wel tot bijna ruim 2,5 jaar aan. 2 winters ermee door en daarna wilde hij geen slaapzak meer aan, was ook niet handig want hij was toen ook al nachtzindelijk. Nu heeft Dochter de slaapzakken aan, vanaf vorige winter al en nu redden we het zeker nog makkelijk tot komende zomer! Door de verschillende laagjes zijn ze echt super handig, behalve drie van deze slaapzakken hoeft er bij ons niets in de kast te liggen. Dekentjes en lakentjes blijven ze hier ook voor geen meter onder liggen! Toen het van de zomer zo warm was had ze alleen het dunste gedeelte aan zonder mouwen. En als dochter eruit is gaan ze voor ons derde kindje mee. Kwaliteit is supergoed!
Fijn om te horen! Gelukkig is de kwaliteit goed, is wel fijn als je hem geregeld moet wassen tot zo'n 2.5 jaar. Ik had deze al voor mijn middelste kindje besteld van 1 jaar, krijg hem vandaag binnen. Voor de baby ga ik dan ook maar wachten denk ik, want die 0-6 maanden haal je dus blijkbaar niet zo veel draagplezier uit...
Ik heb hem binnen! Hij is supermooi. Klinkt misschien logisch maar bij de herfstzak (fleece aan buitenkant) doe je gewoon de touwtjes onderaan vastknopen naar binnen/buiten op gewenste lengte? En bij de zomerzak maak je dus helemaal niet korter? Hier zit nl niets aan...
ik heb bij de Newborn nu de mouwen omgeslagen en dan past het nét maar zijn die mouwen wel erg dik. Bij de nek past het overigens prima, niet te wijd.
Zo staat het ook op de foto op de website... alleen de mijne heeft drukknopen aan de achterkant heb ik ontdekt, zodat je het te lange gedeelte naar achter klapt en vastzet. Misschien een ouder model?