Mijn dochter is inmiddels bijna 18 maanden en weigert om nog in een babyfloat te gaan. Ik heb ( een aantal maandjes geleden) van die bandjes om haar armen geprobeerd, maar ze kukelde alsnog voorover met haar gezicht onder water. Geen succes dus. Hoe doen jullie dit? Vaak mag je niet zonder bandjes etc het water in.. Het houdt mij nu tegen om lekker te gaan zwemmen, een krijsende dreumes vermijd ik liever.
Weet niet wat voor bandjes je hebt maar met Carsvleugels zonk m'n zoontje ook maar met Bemavleugels ging het gelijk goed. Anders kan je ook nog eerst een schijf omdoen en dan de bandjes, zie ik bij ons in het zwembad ook regelmatig. En een aantal maandjes geleden zeg je, dan kan het nu anders zijn natuurlijk...
Hier wel met bandjes, intex. Maar ze vertrouwt het niet en klampt zich nog aan me vast. Dus zo doen wij dat hier. Mama is het bandje.
hier niks om, gewoon zo het water in, die bandjes doen zn werk toch nog niet op deze leeftijd en ik ben altijd in de buurt en alleen in het peuter bad met hem
onze man gaat idd met zwemvleugeltjes het water in...kukelt niet om, maar ben wel constant vlak naast hem. en daarbij hebben we een cars zwemband waar hij in hangt.
Hier ook gewoon zwemvleugeltjes. Nooit geen probleem met omkiepen gehad eigenlijk. De jongste gaat nu ook gewoon met vleugeltjes mee het water in.
Hier ook zo! We gaan zo weer zwemmen als ze wakker is, zonder bandjes of vleugeltjes, vindt die dingen zo onhandig. Ga wel eens kijken voor zo'n vest.
Gewoon zonder iets? We gaan altijd gewoon zo op onze armen en in babybad waar het 30-50cm water is gewoon zonder iets. Dochter weigert zwembandjes. In diep water met swimtrainer gaat nog wel soms lukken
Puddle Jumper. Mijn zoontje blijft met zijn bandjes prima drijven en ik denk dat het ook iets is wat ze moeten leren. Zijn vriendinnetje heeft een Puddle Jumper en wij vonden dat ook top.
Google eens op swimtrainer. Een soort zwemband met harnasje. Erg veilig en een paar jaar te gebruiken.
Wij hebben een kinder zwemvestje bij de intertoys gekocht. Een 'bodywarmer' idee. Zo'n fel oranje kleur. In verschillende maten verkrijgbaar. Ons mannetje is erg tenger maar past en zwemt er prima in. Ideaal!!! Met rits en dus makkelijk aan en uit te doen! en niet die plakdingen om de armen heen.
Hangt van het zwembad af of het mag. Hier moeten kinderen in een zwemband of bandjes om als ze geen diploma hebben. Bij weerterbergen was het ook toen wij er waren. Zoon zwemt al met bandjes sinds hij 9 mnd was.die babyfloat vond hij helemaal niks.
Je dochter is 1,5... hoezo ze weigert zwembandjes?? Het is iets voor de veiligheid, in mijn ogen beslis je als moeder over zulke zaken en maakt niet een kind van 1,5 de dienst uit. Hier beide meiden zwemvleugels van bema en ze kunnen na wat oefening daar echt goed mee omgaan. Oudste probeert al echt te zwemmen.