Voor de ervaringsdeskundigen onder ons: hoelang gaat hij ongeveer mee? Ik twijfel of ik de roze of neutrale voor dl ga kopen.. Zodat ik hem bij een evt. tweede ook nog kan gebruiken of moet ik er vanuit gaan dat ik dan weer een nieuwe moet kopen?
Ja hij is zo fijn! Ik ga binnenkort de puckababy kidz bag kopen van 130cm voor mn 3 jarige zoon die eigenlijk uit maat 110 vd prenatal gegroeid is.
Ik heb hem gisteren gekocht en direct weer teruggebracht na het passen! De mouwen moesten een enorm eind omgeslagen worden waardoor er dikke bobbels ontstonden, de hals was veel te wijd, kon hij zo in zakken en echt dik vond ik hem ook niet. Net zoals de Combisleeper die ik ook had gekocht trouwens... Beiden weer terug gebracht en een leuke zachte warme slaapzak van 18,95 gekocht Puckababy is bij Babydump nu afgeprijsd naar 79,95 trouwens, ze hanteren dezelfde actie als de Prenatal MamaMazzeldagen, maar dan al een paar dagen eerder!
Deh heb 'm eindelijk in huis Welk deel gebruik ik het beste? En wat doe ik haar aan qua kledij? Tis 17°c op haar kamertje