Puckababy vraagje; new born bag of de gewone bag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door manaolana, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Hier gewoon een gevoerde van de hema zonder mouwen, die is 25,- geloof ik en bevalt prima. Kamertje is 17-18 graden en nog geen geklaag gehad over kou.

Slaapzak niet op de groei kopen, (ja om even in de kast te leggen dan, maar nog niet gebruiken) als dat koppie er in komt omdat de hals te breed is, is de ellende niet te overzien.

Inmiddels is ze een jaar en nog steeds in slaapzakje. Gewoon romper zonder mouw, hansopje en de gevoerde zonder mouwen van de hema gaat goed.

Haar nieuwe slaapzak heb ik bij de prematal gehaald, dat is er eentje waarbij je de zak in twee benen kan splitsen aangezien we op loopafstand van opa en oma's zitten en ook nog wel eens een avondje kaarten. Nu halen we dr uit dr slaapzak in dr skipak en rijden met de wandelwagen naar huis, skipak uit, slaapzak in en weer naar bed als slaapzak aan kan blijven is dat wellicht fijner voor dr. De andere optie was met een gat in de slaapzak voor de riem, maar kleine houdini hier gaat daar een been in krijgen, die pielt de rits van dr hema slaapzak inmiddels ook een stukje open sinds een week en dan haalje dr uit bed met een been in de slaapzak en eentje er buiten, ook niet helemaal de bedoeling.

Kind heeft een ritsentik sinds geboorte, geen rits is veilig. Lakentje en dekentjes zijn ook niet veilig (gaat bed rond en legt hoofd neer waar ze dr speen vindt) dus gaat nog spannend worden hier. Keuze wordt steeds beperkter, nog ff en t wordt een skipak aan naar bed :D

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Haha ik ben ook wel een beetje gek :p. Maar nee ik hoop hem ook nog te kunnen gebruiken voor een tweede kindje en kan hem daarna altijd nog verkopen.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha ja snap ik wel , heb ik ook wel eens last van :p

Deel Deze Pagina