advies gevraag???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samantha1985, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Ik heb een zoontje van bijna 4 weken oud
    En hij is al vanaf vanmiddag wakker en doet echt hele kleine slaapjes van 10 min en dan is die weer wakker en weer 10 min slapen ga zo maar door... Maar dat is nog niet het ergste hij is de hele dag al een beetje aan het jammeren en aanhet huile...
    Voeding drink hij gewoon leeg 125 cc per fles om de 3 uur...
    koorts heeft hij niet heb net nog gemeten e die was 37
    er zit geen boertje dwars en buikkrampjes heeft die ook niet.
    ook als we hem vast hebben en knuffelen en tegen hem praten is die ook aan het jammeren en of huilen..

weet iemand nog wat het kan zijn..?

we hebben al best veel geprobeerd en weten ook niet wat het kan zijn....

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Tsja, moeilijk. Geen vieze luier? Veranderde voeding? Misschien toch krampjes? Al een warm kruikje geprobeerd? Misschien mist hij wat om zich heen? Lakentje wat strakker?

3. samantha1985

nee geen vieze luier en voeding is al 4 weken het zelfde... krampjes heb ik spul voor en die heb ik voor de zekerheid al gegeven maar die had die niet... warme kruik heb ik ok al geprobeerd en hij slaap in een slaapzak en dan een nog een dekentje maar wilt niet echt slapen we hebben hem nu in de kinder wagen liggen en met hem aan het heen en weer rijden door de kamer hij slaap wel maar durf hem nog niet overteleggen na boven bang dat hij wakker word...

4. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik heb ook weleens van die onrustige dagen gehad bij mijn dochters. De draagdoek hielp voor die momenten het beste.

Misschien helpt een badje en daarna een lekker flesje?

5. samantha1985

me vriend is opgehouden nu met de kinderwagen te duwen en die staat nu rusig in de kamer met de beeb erin en die slaap als hij zodrek toch weer wakker word doe ik hem in bad dat heb ik nog niet geprobeerd... maar hopelijk blijf die slapen en haal hem niet uit ze bakje haal straks de bak eraf en zet die gewoon in ze bedje zodat ik hem zelf niet hoef aanteraken zodat die niet wakker word...

6. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Slim idee! Misschien is hij wel zo moe van de hele dag wakker zijn dat hij nu lekker blijft slapen. Hoop voor je op een rustige nacht... (Blijft af en toe toch gewoon ff doorbikkelen die eerste maanden maar na een maand of drie valt alles vast op z'n plek vind ik tenminste)..

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Misschien anders neerleggen net zoals wij Maegan nu op haar buik hebben slapen..... En ik zou hem toch voorzichtig over proberen te leggen....

8. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Helpt inbakeren niet? Heeft hier echt goed geholpen!

9. samantha1985

syl vindt het absolut niet lekker slapen op de buik en hij lig het liefs op de rug of zei.. maar we hebben hem vannacht op een kussen geleg en zo op me benen in slaap gewiegeld in bed toen heb ik hem overgeleg in ze eigen bed laatste flesje van half 11 en hij kwam om half 3 pas weer... en net om half 6 en is nu alweer 2 uur wakker...Maar tot nu toe gaat alles weer goed mag nog niet klagen ff...

10. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Die eerste maanden is nog zo zoeken soms! Maait die veel met zijn armpjes? Dat deed onze dochter en daardoor sloeg ze zich zelf wakker vaak na 10 min. De puckababy was hier wen enorme uitkomst en ze bleek reflux te hebben. Maar met de puckababy kwam ze teminste aan der slaap en daardoor werd der reflux ook minder want ze was een stuk rustiger

11. samantha1985

nee hij lig altijd heel rustig met ze armpjes beentje enzo...
    maar tot nu toe is het over vannaf gister nacht half 11....
    hij slaap nu en je hoort hem af en toe ff een kleine piep gegeven maar hij lig nu in de box en kan hem dus goed in de gaten houden maar hij lig nu meer te dromen hahha...

Deel Deze Pagina