Puckababy, welke kleertjes aandoen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nijnka, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Ik heb onlangs de puckababy gekocht, maar ik vraag me af welke kleertjes ik Jarne moet aandoen wanneer hij in de puckababy ligt. Zou ik hem nog een pyama aandoen of enkel in rompertje erin steken? Het is iets van een 18 graden op zijn kamertje vermoed ik. Ik heb nog wat moeilijkheden in te schatten wanneer het warm genoeg is voor hem.

Wat zouden jullie doen?

2. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Ik gebruik ook een bakerdoek, en ik leg hem in zijn rompertje erin en gewoon een dekentje nu. Gister met het warme weer deed ik rompertje met een lakentje.

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik gebruikte ook alleen een romper. Wel met een enkel dekentje er nog overheen. De deken ging niet helemaal tot aan zijn schouders, maar daar nog net onder, ter hoogte van zijn ribben ongeveer..

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gebruiken de puckababy, een romper, een lakentje en een dunne katoenen deken. Bij erg warm weer lieten we de deken weg

5. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Bij Timo in zijn kamer is het 21 graden normaal gesproken en dan draagt ie een romper, korte broek (tegen de poepincidenten anders zit de puckababy er ook gelijk onder ;)) en een enkel dekentje. Bij hoger dan 21 graden geen dekentje meer (was van de week 25 graden op zijn kamer en toen was ik even bang dat het te warm zou zijn in de puckababy, maar aan zijn nekje en voetjes te voelen viel het gelukkig mee).

Groetjes
    Nadia

6. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik doe zijn pyamapakje aan en nog eens 2 dekentjes.....

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Fairy11... pas op dat je mannetje het niet te warm krijgt... dat is gevaarlijker dan een beetje fris

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    inderdaad, hier ook romper en lakentje en dekentje. Gemiddeld ook 18-19graden in zijn kamertje

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Hij voelt goed aan en is niet klam in zijn nek,
    Ik heb wel de nieuwste, de oude heb ik ook en daar zit een dekentje bij....
    Die gebruik ik niet meer.
    Maar toch goed dat je er op attendeert! :D
    Dit is mijn 4de kindje dus dat komt wel goed ;)

Trouwens wij hebben boven de kachel nooit aan, alleen in de badkamer en op de kamer van KJ....
    KJ ligt nog bij ons op de kamer.....

Deel Deze Pagina