Hoi, Weet niet als dit al eerder gevraagd is (kon het niet vinden) maar wanneer moet je het bed verlagen en de box? bedoel dus de lattenbodem? weet het echt niet omdat de oudste vanwege omstandigheden altijd bij mij in bed geslapen heeft. jennefer
Ik zou iets eerder doen, als je kindje al kan optrekken dan is het wellicht al te laat... soms komen ouders er pas achter dat hun kindje al kan optrekken als ze uit bed gevallen zijn. Ik denk dat hier met 7 mnd alles op de laagste stand stond...
Wij hebben het met 6 maanden naar de tussenstand gedaan en daar staat het nu nog op. Ze trekt zich nog steeds niet op en zelfs als ze dat zou doen, zou ze er met deze tussenstand niet uitvallen. Zowel box als bed overigens.
oh oke ik denk dat ik het dan maar vandaag doe als mijn vriend thuis komt , omdat hij al zelfstandig kan gaan zitten sinds een paar dagen en ik het eigenlijk al eng vond,want ik vind hem zitten in bed als hij wakker is. jennefer
wij wilden dat gisteren gaan doen... maar het lukte ons niet schroeven zaten echt vast. dus hopen dat het vanavond wel lukt. Mijn kindje is trouwens 6 maanden en is zich al aardig aan eht optrekken
hier een stand lager met 4 maanden. hij keek toen ook over de rand van de wagenbak heen. met 6 maanden helemaal naar beneden, toen bleef hij los zitten. dan is het nog een kleine stap tot optrekken.
Wij hebben hem op de tussenstand gezet met 6 maanden, beter te vroeg dan te laat. Voor je het weet kunnen ze opeens weer iets.
Hier hebben we het twee weken geleden gedaan. Ze kon goed en lang zitten en begon zich op te trekken aan de spijlen.
Het eerste wat ik morgen ochtend mijn man laat doen! Vandaag is het mannetje zelf gaan zitten dus nu moet het bedje echt naar beneden (au, au mijn rug...) Ben trouwens erg trots op dat zelf zitten!
Toevallig van de week gedaan, ik merkte ineens nadat ik haar in de box had gezet dat ze zich daar aan het optrekken was.. het kan dus snel gaan, ze had het ook kunnen doen in haar bed als ik er niet bij was geweest dus ik zou het toch iets vroeger doen de volgende keer. Mijn dochter is trouwens 7 maanden.
ik wil dit ook gaan doen, ook omdat ik niet wil wachten totdat ik boem hoor en ze ligt naast haar bedje!!! De box doe ik nog niet, denk ik... ze trekt zich nog niet op maar zo went ze er ook vast aan, niet?
heb het vrijdag gelijk laten doen door mijn vriend. en zaterdag ochtend was ik blij meneertje zat lekker vrolijk in bed te spelen en hield zich vast aan de spijlen en leek echt alsof hij zich wou optrekken. de box doen we vandaag. dit omdat we gisteren de hele dag niet thuis waren. jennefer