puckababy werkt of niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joel, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

puckababy helpt t echt?

1. ja

2. nee

3. beetje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben ook blij met de puckababy maar was ook wel heel blij dat ik 'm met respectievelijk 11 en 13 weken weer kon afschaffen zonder moeilijk afbouwen e.d.

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja want bij sommige zal je idd weer moeten afbouwen. nou kan niet wachten haha

3. Ik heb er ook erg fijne ervaringen mee. Van een onrustige slaper, naar een rustige slaper. Eerst begonnen met de puckababy piep, daarna de mini. Hiermee kan je weer makkelijk afbouwen, door af en toe een armpje vrij te laten. Julian slaapt nu al een aantal weken prima in een gewone slaapzak.

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    vraagje.
    hebben jullie dat ookg edaan als hij wat ouder is, hij is nu bijna 7 wken en gister was hijzowiezo onrustig maar in da ding helemaal. zetten jullie door, geen aandacht geven of hoe kan ik t beste aanpakken.

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier werkte hij super goed! Hij sliep direct uren achter elkaar, terwijl hij daarvoor niet meer dan een uur achter elkaar sliep.
    Roan heeft een slechte start gehad bij de geboorte, dit heeft hij super slecht kunnen verwerken, dit hielp hem een beetje, zodat hij de rust kon vinden.

Deel Deze Pagina