Baby van 2 weken dragen in de Bondolino

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Caro31, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Mijn zoon is bijna 2 weken oud en gisteren heb ik hem voor het eerst gedragen in de Bondolino-draagzak. Hij genoot er erg van en viel lekker in slaap. Heb hem er een paar uur in gedragen, zijn beentjes in de kikkerhouding. Nu vroeg ik me af of dat niet te lang is. De zak zit best wel strak om zijn beentjes heen. Of hoort de zak niet echt strak te zitten? Vind het nog wel lastig bepalen of ik de zak goed vast heb en of hij er in de goede houding in zit. Heeft er iemand ervaring met de Bondolino en een baby van een paar weken oud?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Er zit geen maximum aan tijd aan. Het strak zitten is ook geen probleem, in je buik had hij vast op het laatst ook niet zoveel ruimte meer ;)
    Mijn dochtertje had ik er rond een week of 6 in denk ik, daarvoor in een draagdoek maar ze was op ene gegeven moment zo onrustig dat ik haar daar niet meer ingeknoopt kreeg en ben toen de bondolino gaan gebruiken en nu nog met veel plezier.
    Hij hoort strak te zitten hoor, anders zitten ze er niet stevig in en ga je last krijgen van je nek/schouders.
    Vaak zitten baby's er wel wat beter in vanaf mt 62 dan als ze nog heel klein zijn.

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dank je Red! Dat stelt me gerust.

Deel Deze Pagina