Puckababy wouw?!

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Belindada, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dat is ook nog een idee ja!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Puckababy rules....

Wat een uitvinding!

Bij mijn zoontje gebruikt en het werkte perfect....
    Ineens sliep hij.....was niet meer onrustig en liet langer tussen de voedingen zitten.....

Dit na al die nachten wakker zijn en bijna 2 overspannen ouders.....

Ik raad iedereen de puckababy aan als je kind onrustig is....Ideaal!

3. MissDragonfly

15 nov 2010
    77
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier ook een positief resultaat met de Puckababy.
    Wij hebben deze aangeschaft omdat zoonlief na de laatste nachtvoeding (3 uur/ half 4) niet meer in zn eigen bed wilde liggen.
    Hij was dan erg onrustig en bleef maar jengelen.

Na de laatste voeding hebben wij hem in de Puckababy op
    bed gelegd.. wat denk je.. alleen maar lachen. Hij vind het heerlijk om de Puckababy aan te hebben en huilt dus niet meer.
    Vervolgens maakt hij nachten van 5 a 6 uur.
    Nu drie weken later slaapt hij volledig door en moeten we hem
    s'morgens wakker maken.

Onze zoon was 6 weken oud toen we ermee begonnen.
    En ook wij maken er geen misbruik van, hij krijgt hem alleen s'nachts aan. Overdag slaapt hij vaak in de box (ivm buikligging en zijligging) en ook vaak lekker bij mama op schoot.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

iemand toevallig nog 1 te koop van 0 tm 3 maanden

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hier ook een Puckababy in gebruik. Heb er eentje geleend van mijn nicht. Dit is de eerste paar slaapjes goed gegaan, maar nu heeft meneer door hoe hij zijn handjes door het hals-gat er half uit kan krijgen. Hij is dus niks als aan het persen en wurmen om zijn handjes uit de Puckababy te krijgen. Ik ga zo meteen eens proberen zijn handjes mee in te binden. Iemand zo'n zelfde iets meegemaakt? Onze kleine is wel een miniatuurtje... Op zich best een dun lijfje en alles dus heeft in de Puckababy nog genoeg plaats om te bewegen. Iemand tips?

6. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de Puckababy Piep? Wij hadden ook een klein meisje, maar ze kon zich niet loswurmen. Het vastleggen met de armpjes wordt ontraden.

7. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ja de piep, maar hij heeft de weg naar boven gevonden met zijn handjes. Hij komt er niet helemaal uit, maar zijn vingertjes zo over het randje. Ik ga vandaag de Pacco halen, denk dat dat ideaal is voor ons ventje, liggen de armpjes ook vast. Vind het inderdaad niet de beste oplossing om zijn armpjes in de Puckababy vast te leggen, maar nu weten we wel dat dat bij hem wel werkt. Maar ga de Puck zeker weer gebruiken als hij wat groter is en hopelijk niet meer een uitweg vindt haha...

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hadden ook een lichtje gewichtje en een kelin mannetje maar hij heeft dat nooit gedaan. lag wel altijd met zijn handjes omhoog. misschien kan je het nekgat wat kleiner maken met een stikseltje zodat het minder wijd zit. dat deed ik bij de slaapzakken ook. zou niet armen inbinden of anders kijken voor een andere type de pacco ofzo.

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Bij ons hetzelfde, naarmate hij wat groter werd begon hij zijn handjes er doorheen te wurmen. We hebben toen wel een speentje geprobeerd te geven, want volgens mij kwam het door de zuigbehoefte. Nu slaapt hij niet meer in de puckababy, maar zuigt nog wel regelmatig op zijn duimpje.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    *zucht gaan we weer*Gaat een leuk topic worden.

Maar goed hier werkte het ook goed bij mijn kindjes. Sem heeft er 6 maanden in gelegen(rolde pas met 9 maanden) en ik heb een uitstekende band met hem hoor!!!

Met evy ben ik met 3 weken begonnen. Ze heeft 6 weken bij me in bed geslapen toen wou ze wel ineens in haar eigen bed maar eerst sliep ze 10 min maar nu gewoon van voeding tot voeding.

Zonder puckababy had ik een zeer ontevreden kindje omdat ze veelste weinig slaap kreeg!!! nee dat is fijn

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb de rest van de reacties niet geleden dacht dat ik op de eerste pagina reageerde*sorry*

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hier ook prima te spreken over de puckababy!
    zoontje was zo onrustig en maaide zichzelf altijd wakker.

in de puckababy werd hij gelijk ontspannen en ging hij heerlijk slapen!
    Heb em tot 3 maanden gebruikt (snachts)

13. hier ook een kindje die een stuk beter sliep in de puckababy. Ik had wel gelijk de mini gekocht, maar had ook geen mini kindje :p. De opvolger, die 4 seizoenenslaapzak, ben ik ook altijd fan van geweest. Meneer slaapt nog steeds in zijn slaapzak :)

14. Kan wel maar hier ging dat niet, dan was de ruimte boven veel te krap. Paste hij er niet meer in :D

15. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier een kleintje die slaapt in de pacco doeken. Ook een ideale uitvinding...

Deel Deze Pagina