hallo! morgen komt bij ons het kinderkamertje. deze hebben we besteld bij babyplanet in breda. ze komen hem brengen en in elkaar zetten. wie heeft ervaringen met babyplanet? ik bedoel wordt het netjes in elkaar gezet enzo? ik ben alleen als ze komen en heb het nooit zo op vreemd werkvolk in huis en dan nog een vraagje: wij hebben lichte vloerbedekking boven. is het raar als ik vraag of ze hun schoenen uit willen doen als ze naar boven gaan? vriend zegt van niet maar vind dat zo stom om te vragen? alvast bedankt
Die schoenen gaan toch gewoon uit? Wel even op tijd aangeven, zodat ze al hun gereedschap enzo al uit de auto hebben.. Geen ervaring met de levering verder.
sommigen mogen hun schoenen niet uitdoen....... bedrijfsveiligheid ofzo, maar je kunt het altijd vragen.
Hoi, ik heb ook een babykamertje bij babyplanet vandaan. Om alles uit te laden zijn ze bij ons een aantal keer de trap op geweest (alles zat apart ingepakt). Kun je geen karton ofzo op die lichte vloerbedekking neerleggen. Denk niet dat ze hun schoenen uit zullen doen als de rest nog uit de wagen moeten halen.. Verder is alles wel netjes in elkaar gezet. Veel plezier met het inrichten daarna!
nee dat is geen doen. heel de trap overloop en babykamer zijn vloerbedekking. maar in principe is het toch mijn huis en mag ik toch eisen stellen? ja die bedrijfsveiligheid zit wel wat in maar als ik daarna grote vieze voetstappen op mijn vloer heb vind ik ook niet echt fijn.
Wij wonen in een nieuwbouwhuis en als de bouwlui hier in huis moeten zijn om wat probleempjes op te lossen, doen ze bij de voordeur uit zichzelf al hun schoenen uit. Ik vind het niet gek als je vraagt of ze hun schoenen uit willen doen hoor! Zou ik zelf ook doen.
ja benenden maakt het me ook niet uit, daar heb ik laminaat. maar boven vind ik het gewoon anders. maar zulke dingen vind ik gewoon lastig om te vragen zeg maar
Het is normaal als je het vraagt.......echt waar. Alleen zul je er ook begrip voor moeten hebben als ze zeggen 'sorry, maar dat mogen we niet'. Stel dat een kast op hun teen valt en ze die breken, en omdat ze geen schoenen aan hebben het hun eigen schuld is......... tja, dan zou ik (als ik hun was) mijn schoenen aanhouden.
Ik weet niet of je een modderpoel voor je deur hebt, maar normaal gesproken als mensen hun voeten goed vegen zou je geen grote vieze voetstappen op je vloerbedekking moeten krijgen Het zijn bezorgers, geen stratenmakers die de hele dag in 't zand gelopen hebben.
Ik zou vragen of ze goed hun voeten willen vegen ivm de lichte vloerbedekking boven, misschien zeggen ze het dan wel uit zichzelf. Maar ik zou het zelf in kader van hun veiligheid niet vragen, net wat Kahrin zegt , voor hetzelfde geld breken ze iets. Jij wilt dat kamertje ,dus vind ik zou je van te voren passende maatregelen moeten nemen, wil je het niet smerig hebben.
meningen zijn hier erg over verdeeld zie ik wel. snap ook wel van die veiligheid hoor maar aan de andere kant. ik zal het nooit in mijn hoofd halen om bij iemand met schoenen aan naar boven te gaa. zo is mij vroegr ook geleerd. en ook al is het buiten droog. schoenen zijn nooit helemaal schoon en ik heb mijn vloerbedekking pas en ben er gewoon zuinig op. hoe zal dit dan bv gaan in turkse of marokaanse gezinnen. en bij wie deden de bezorgers ze wel uit wie dat vroeg? groetjes
Toevallig heb ik een turkse schoonfamilie...... En NOOIT hebben zij gevraagd aan bezorgers de schoenen uit te trekken, zij maken daarna gewoon extra schoon. Maar meid, maak je geen zorgen, vraag het gewoon en op dat moment weet je pas hoe en wat....
zou je niet van die plastic hoesjes kunnen halen, die je in het zwembad over je schoenen aan moet als je even mee loopt? van die blauwe -ontzettend niet-charmante, haha!- hoesjes zijn dat. als je dat nu bij het zwembad gaat vragen, mag je vast een paar paar meenemen! succes. en veel plezier met inrichten!
hoi, ja gewoon vragen, zijn ze vast wel gewend in babykamertjes van moeders met nesteldrang! toch? ik zou het gewoon vriendelijk mededelen. en meteen even vragen of ze koffie willen en zo ja boven of in de huiskamer, ach het is hun werk he, ik vond het eerst ook wel lastig / onwennig klussers over de vloer, maar tegenwoordig ben ik er wat aan gewend. gewoon even de kamer aanwijzen en ze dan met rust laten, niet de hele tijd meekijken want dat werkt ze op de zenuwen. achteraf gewoon samen met ze de boel bekijken of het goed is/ niet beschadigd is of iets dergelijks.
Dan doen ze hun schoenen uit en laten koffie over de lichte vloerbedenken vallen, zal je altijd zien.
Ik vind het niet echt normaal als je vraagt of ze hun schoenen uit willen doen. Ze komen niet voor de gezelligheid. Het is ook maar net wat iedereen gewend is denk ik.
wat heeft het nu met gezelligheid te maken? gaat erover dat ik geen zin heb om mijn tapijt helemaal schoon te moeten maken! stel voor dat het nou buiten pijpenstelen regent of sneeuwt? maar goed jij ook je eigen mening! wij vinden het in ieder geval wel normaal