hoihoi, mijn dochtertje slaapt snachts en smorgens in een puckababy, nu zag ik gistermorgen dat ze zich op haar zij draait! nu stop ik haar doorgaans goed in, als het warm is krijgt ze alleen een laken over haar puck en bij koud ook nog een dekentje erbij, maar dat ze niet kan draaien.... ben best wel geschrokken, zou ze met 3 maand echt al op haar buik kunnen draaien???
Ja hoor kan prima. Mijn zoontje draaide toen ook al. Alleen nog niet in z'n bedje, dus ik heb hem nog even in de puck laten slapen. Maar met 3,5 maand moest hij er echt uit omdat hij toen wel heel makkelijk draaide en ik het idee had dat hij ook in bed zou gaan draaien.
met 3 maanden kunnen ze idd draaien wij hebben de pucka tot een week of 12 gebruikt en toen eens gekeken hoe hij het zou doen met de armpjes vrij.. we hadden het niet gedacht, wel gehoopt natuurlijk, maar het ging vanaf toen hartstikke goed! misschien eens een optie om te kijken of het nog nodig is? vaak zijn ze die echt ongecontroleerde armbwegingen bij 3 mnd langzaam kwijt.. maar wat een uitkomst he die pucka!
echt een uitkomst! jammer dat ze dan zo duur zijn! heb er ook veel foto's van omdat ze er zo schattig in ligt! ze pakt dan dat binnenste stof en krioelt er helemaal mee tegen haar wangetjes! zoooow lief! ze is ook dol op knuffeldoekjes en doekjes, dat hebben mijn andere twee nooit gehad, vraag me dus af wanneer het verstandig is om dat mee te geven in bed...