Ik heb zonet een puckababy slaapzakje besteld Iemand hier ervaring mee? En is het een beetje makkelijk en veilig? Er staat wel een filmpje op maar doet het hier echt slecht. Ik hoop in ieder geval dat het werkt, en dat ons zoontje nu rustiger is, hij slaat zichzelf namelijk vaak wakker, krabt zichzelf, en schopt heel veel..
Ons zoontje wilde drie jaar geleden echt niet doorslapen en was erg onrustig. Toen we met de Puckababy begonnen zijn werd hij een stuk rustiger, hij huilde ook veel minder. Wij hebben er dus positieve ervaringen mee. Ik vond het ook een veilig en handig ding, nooit problemen mee gehad.
welke heb je besteld??ik heb er sinds kort ook 1, maar heb de grote maat besteld en die is eigenlijk nog te groot. hij heeft teveel bewegingsvrijheid. dus we doen hem met een speldje strakker trekken. hij heeft er zo wel wat baad bij, maar we zijn ook begonnen met het boek van Ria Blom "regelmaat en inbakeren".
hier in het begin wou mevrouw er niet in maar toen kon ik dr nog goed inbakeren in een fleece deken toen ze eenmaal 3 maanden was wou ze hem wel heb toen ook ze ouder werd de 2de maat geleend . nu slaapt ze in een slaapzak met lange mouwen . Maar hier heeft het heeeeel veeel rust gegeven ze maaide zich niet meer wakker met dr handen
Heb de kleine besteld vab 0 tot 3 maand, omdat Benjamin nog maar 4 kilo is. Positieve ervaringen dus! Hoop dat het werkt
Mijn dochter sliep er ook heerlijk in. Ik ben ook beginnen met de 0 - 3 maanden. Ze heeft wel 3 dagen liggen te protesteren, daarna sliep ze al zowat als ik haar erin legden. Zoals mijn zusje altijd lief kozend zei: rupsenpakje. Toen ze te klein werd voor de 0 - 3 maanden, overgegaan op de opvolger. Ook hier sliep ze heerlijk in. Helaas besloot ze met 4,5 om te gaan draaien, dus cold turkey uitgebakerd. De volgende komt er wederom in te liggen als het nodig is.
Wij hadden niet de puck a baby, maar de paco (komt op t zelfde neer). We hadden hem eigenlijk gelijk moeten gebruiken. We hebben nl 3 maanden met een huilbaby gezeten en vanaf moment 1 dat we haar gingen inbakeren was t over. Een wereldding dus!
Goede ervaringen en ik vond hem erg veilig (mits je hem natuurlijk goed gebruikt).! Zoon was erg onrustig, door alle ellende die hij meegemaakt had. Ik droeg hem veel in de draagzak, maar om mijn handen ook eens vrij te hebben ('s nachts) was dit de oplossing. Langzaam aan zijn we hem overdag ook gaan gebruiken, zodat hij voorzichtig los kwam van mama en naar de gastouder kon. Ik moest immers ook weer eens aan het werk.
Oke, nou ben benieuwd! Hij moet vandaag nog komen Hoe deden jullie dat met de kleertjes erondeR? Deden jullie dan nog een dekentje over? Ik zou het handig vinden als hij geen dekentje meer over hoeft, maar dan kan ik hem gewoon in zijn kleertjes erin laten? Of moet hij gewoon in een romper erin en dan nog een dekentje over de slaapzak?
Wij hebben er ook 1 gekocht de 0-3 maanden. Ons zoontje sliep er inderdaad rustiger in en valt ook veel makkelijker in slaap. Hij heeft nu een gewoon slaapzakje en dat gaat goed, hij slaapt nu net zo snel als in de puckababy. Hij begint nu een beetje aan de kleine kant te worden dus vandaar dat hij nu in een gewoon slaapzakje ligt en voordat ik de opvolger aanschaf wilde ik eerst proberen of hij in een gewoon slaapzakje hetzelfde zou slapen. De puckababy is niet zo heel dik dus mijn zoontje had een romper met korte mouwen en pyama aan. Daaroverheen gewoon zijn dekentjes en hij was altijd lekker op temperatuur na een nachtje slapen.
ik heb een inbakerdoek van pacco omdat hij zich steeds wakker maakte met die zwaaiende armpjes. maar in die doek gaat hij meteen heerlijk slapen., het is dan net of ze lekker stevig worden vast gehouden. zoiezo houden prematuurtjes ervan omdat ze in de couveuze ook lekker in een snuggle liggen of hand van ouders op hoofdje en beentjes hebben. en in bed ligt ie maar op zn rugje zonder enige druk
Mijn zoon ligt er ook in, gaat wel erg goed maar echt zooooooooooo een nadeel als ie in de was moet Zit ik ff een uur te fohnen om hem droog te krijgen Kan niet meer zonder, hij niet en ik ook niet