helppp 11 maanden sprong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lautjuhhh, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    Pffffff effe spuien hoor,

    ons kleine meisje heeft sinds 2 dagen echt last van de 11 maanden sprong volgens mij.. jeetje mina, ze huilt veel, hangt volledig naar mij toe, slaapt overdag hooguit een uurtje waardoor ze s'avonds helemaal overstuur is en bijna niet te houden.. is maar 5 minuten te vermaken met speelgoed..

    ik heb dr nou op bed gelegd dan eten we wel iets later maar jeetje..
    mn hart breekt gewoon als ze zo overstuur huilt.. het is nu stil voor even maar jeetje wat is dit lastig zeg..

    arm meisje.. Hoelang kan dit aanhouden? ze is 13 maart 11 maanden..
     
  2. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier was het met een dag of 5-6 over. Weet je, je kunt het maar het beste accepteren. Ik vond het ook heftig maar heb gewoon gedaan wat ze wilde, dan maar even meer aandacht en minder slapen en veel bij mama hangen, dat moet dan maar. Nu speelt ze gewoon weer heerlijk zelf en slaapt ze weer lekker.
     
  3. spriet

    spriet Fanatiek lid

    5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ah is dat het, vroeg me al af waar ze last van had :D
     
  4. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    @duchess ja ik geef dr ook dr aandacht en wat ze wil maar tis zo sneu.. Ze komt er wel doorheen maar toch, ze slaapt nu lekker..

    @ Spriet whahahah :D
     
  5. spriet

    spriet Fanatiek lid

    5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja nou ze hangt zo enorm aan me, normaal wilde ze dan ook wel bij haar vader zijn maar nee hoor alleen maar mama en nog eens mama.
    Geen moment zelf kunnen spelen en over het slapen zullen we het maar niet hebben.
    Vanochtend trok ik mijn werk kleding aan en huilen en huilen...

    Ach ja gaat wel weer over, ik geef er ook maar aan toe dan maak je het voor jezelf het makkelijkst.
     
  6. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    @spriet ja inderdaad, dat is hier dus ook..
     

Deel Deze Pagina