hallo, ons zoontje word steeds vroeger wakker eerst 7:00 toen 6:30 toen 6:00 en nu al 5:30. het is wel zo dat hij de laatste tijd de fles van 22:30 niet meer wil krijg hem moeilijk wakker en als hij dan wakker is weigert hij te drinken. als hij om 5:30 wakker is dan moppert en huilt hij niet hij is dan lekker aan het kletsen ik laat hem vaak nog even liggen en neem hem dan bij me en na een poosje slaapt hij weer verder en maak hem dan om 7:00 wakker voor fles. wat is nu wijsheid om te doen toch die fles van 22:30 aan bieden of gewoon zo doorgaan of hem om 5:30 meteen fles geven? hij krijgt 4 a 5 keer 180 cc + 6 schepjes friso 1 en 1 schepje jbpm
Hoi hoi, Je zoontje is duidelijk bezig om van 5 naar 4 voedingen te gaan. Ik zou de voeding van 23.00 overslaan. Waarschijnlijk wordt hij dan gewoon om 05.30 wakker. Dan wil hij waarschijnlijk wel voeding. Eigenlijk geeft hij het zelf aan hè.... om 23.00 niet wakker te krijgen, en niet willen eten, om 05.30 wel wakker, maar niet hongerig omdat hij de fles van 23.00 nog krijgt. Het kan ook dat hij dan midden in de nacht gaat komen. Dan zou ik de voeding van 23.00 nog wel proberen te geven, anders is je nachtrust naar de vaantjes. Het is uit proberen. Hij mag dan wel 210 in de fles. Groetjes en succes Adrienne