Wij gaan vanavond naar Babywinkels in Eindhoven o.a. Babypark, Baby-Dump, Prenatal.. maar mijn vraag is: Ik wil een Puckababy kopen. Aan welke maat zou moet ik denken?
Zo'n inbakerdoekding? De piep dan, mag echt niet te groot zijn. Maar zou je dat al op voorhand kopen? Niet alle kindjes willen ingebakerd worden. Ik had hem gekocht, maar dochter werd hysterisch omdat ze niet kon bewegen, dus heb hem dan snel doorgegeven aan een vriendin.
Ik zou inderdaad ook even wachten,ze zijn best duur en wellicht heb je hem niet nodig. Bij ons zoontje hebben we hem uiteindelijk na een paar weken aangeschaft en is heel goed bevallen, maar ga hem op voorhand bij deze niet direct gebruiken. Je moet in ieder geval beginnen met de piep.
Oh goede reacties en uitleg bedankt!! Dan wacht ik er toch nog even mee streep ik hem van mijn lijstje af en dan zie ik het na de geboorte wel
He meis!! Levi heeft de eerste paar weken ook in een Puckababy geslapen.. hij vond het wel fijn! Maar ik zou ook wachten.. ze zijn best duur. Mocht je er eentje willen, dan zou ik wachten tot ze ergens in de aanbieding komen. Wij hadden hem kunnen lenen van vrienden.. jammer dat we hem zelf niet hadden, dan had je die van ons zo lang kunnen gebruiken! Ik vond het zo schattig, maar ook best zielig om te zien haha. Net een wormpje
Check ook ff marktplaats. Daar kan je er goedkoop een vinden. Ook nog exemplaren de die nieuw zijn of nauwelijks zijn gebruikt. Zijn een stuk goedkoper
Mijn zoontje wilde ook echt niet in de Puckababy. Gelukkig heb ik hem goedkoop via Marktplaats kunnen kopen. Een slaapzakje werkte voor hem veel beter.
Ik zou inderdaad even wachten. Niet alle kinderen hebben hem nodig. Als je op den duur 1 nodig hebt dan zou ik de piep aanschaffen. Onze zoon ligt in een Pacco, omdat hij gefrustreerd werd in de puckababy. Overdag gaat het nu wel goed in de puckababy.
Je kan in het begin hem ook "inbakeren" met een hydrofiele doek, werkt dit goed kan je altijd nog de piep aanschaffen... Ik ben begonnen met de hydrofiel toen een Swaddle Me gekocht en uiteindelijk 'n Puckababy gekocht om het af te bouwen...
Mocht je hem tegen die tijd nodig hebben, mag je de mijne wel lenen. Je krijgt een meisje zag ik, dat komt goed uit, want mijn piep is roze Ik ben overgestapt op de pacco omdat mijn meisje nog meer begrenzing nodig heeft.
Hier werkte de puckababy niet. Ze werd er boos van. Gelukkig had ik ze ook van mp De pacco is wel inbakeren. Dat hielp wel.
Ik heb een slaapzakje van puckababy nog te koop, is nog nieuw. Staat in het te koop topic. Mocht je interesse hebben dan mag je ook pb'en.