Ik zou voor warme aardetinten gaan Wij hebben in de woonkamer één muur een warme kleur bruin/aarde o.i.d. (niet te donker hoor) en dat maakt het erg warm en sfeervol. Combineren met wat pastel / poedertinten. Dat lijkt me erg mooi /edit: een beetje zoals de sfeer van flower op deze foto's: http://www.zwangerschapspagina.nl/15054509-post3565.html.
Zilver/wit! Hebben wij ook gedaan en uiteindelijk 'aangekleed' met blauwe details, zijn er erg blij mee!
We hebben een paar banen behang met verschillende lichte kleuren. verder wordt het vooral geel en groen met wit
Wij weten het geslacht dan wel, maar in het kamertje is daar niets van terug te zien. Wij hebben een kamertje met donkere meubeltjes, en verder is alles creme/beige
/edit: een beetje zoals de sfeer van flower op deze foto's: http://www.zwangerschapspagina.nl/15054509-post3565.html.[/QUOTE] Een mooi en romantisch kamertje!
Wij doen wit en zachtgrijs met turquoise. Kan je volgens mij alle kanten mee uit. Ook al weten we het straks misschien wel, ik heb geen behoefte aan een blauwe jongenskamer of een roze meisjeskamer
Wij hadden voordat we t wisten de kamer heel licht blauw, wit en een beetje zilver... Was het een meid geweest was er pip studio behang bij gekomen en roze gordijnen .. Nu.dus zilver kleurige gordijnen en de muren waren al blauw
Wij weten het geslacht wel, maar hebben gekozen voor een neutraal kamertje. Lime met zilver en wit en ook witte meubeltjes.
Hier gaan we (denk dat ik vriendlief toch zijn zin ga geven) voor een wit met oranje kamertje. Eigenlijk op een oranje paneel en wat oranje details vooral wit =).
Wij wisten het niet en hebben toen voor een heel lichtgeel met kamertje gekozen met oranje accenten. Wel warm houtkleurige meubeltjes, om het een beetje stoerder te houden
Ik zie dat veel mensen zilver/grijs hebben gestemd, maar om heel eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt sfeervol..... Uiteraard ligt het eraan hoe je het kamertje verder indeelt/opleukt, maar het zijn an sich wel vrij "kille" kleuren....
dit hadden wij ook voor de oudste. Aanvankelijk alleen gebroken wit met limegroen op de muren, en toen we wisten wat hij zou worden met turqoise accesoires afgewerkt
Wij hebben wit met grijs. Op de wand komt nog een mdf-boom met een aantal zachtgroene blaadjes. Een paar blaadjes worden na de bevalling nog roze of blauw. Dus redelijk rustig (kamertje is ook niet zo groot dus we wilden het vooral lekker licht en rustig houden).