Stokke Tripp Trapp verven

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaChantal, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Kan je de stokke stoelen goed verven? En de babyset?

Man via mp goedkoop een nieuw model kopen, maar de babyset is een andere kleur dan de stoel, dus wil ik alles verven in 1 kleur ;)

Is dat te doen?

2. Blizz

Blizz Lid

19 feb 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat je de stoel zelf wel kan verven. Onze babyset is echter van plastic (weet niet of ze dat allemaal zijn) maar die kan dus niet geverfd worden!

3. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb kinderstoel overgenomen van vriendin en geverfd, is alleen geen Stokke. Maar heb hem eerst helemaal kaal geschuurd. Stoel uit mekaar gehaald, schuren en 2 laagjes nieuwe lak nodig. Ziet er nu weer als nieuw uit, alle krasjes zijn eruit en mooi kleurtje. Schuren was wel veel werk! En verven zonder eerst schuren lijkt me risico dat het niet goed pakt en de loop van de tijd makkelijk eraf gaat met stoten. Dus zou het alleen doen als hij zo echt veel goedkoper is en je het ziet zitten er veel werk aan te besteden, anders uitkijken naar eentje die al de juiste kleur heeft danwel voor een korte tijd tegen ander kleurtje babyset aankijken. Of stoel kopen en zelfde kleur babyset ergens anders vandaan halen?

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    jahoor kan prima!
    wij hebben een blank eiken en hier werd ie kaal dus alles in de blanke lak gezet. ook eerst flink geschuurd en toen afgelakt.
    dus ander kleurtje kan ook prima!

Deel Deze Pagina