Puckabag nacht en nu met deze temperatuur?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lief, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Ja..ikweet het even niet haha. Tevreden Puckabag gebruiker, ze sliep nu in het herfst/voorjaarsdeel met alleen spagettirompertje. Maar met deze temperaturen...wat doe ik dan? Het zomerdeel is fijn voor overdag maar lijkt me snachts te koud? Ze heeft een gemiddeld warm slaapkamertje... Heb haar nu net bv nog met lange mouw romper en t zomerdeel in bed gelegd want ze lijkt in blote armen slapen maar niks te vinden en zweet eigenlijk nooit.

    Help :D Wat draagt jullie dreumes die zonder deken slaapt?
     
  2. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    De mijne slaapt in een puckababy en heeft nu alleen een luier aan erin.
     
  3. minon

    minon Niet meer actief

    Hier gewoon het zomerdeel met mouwen eraan met alleen een romper overdag en snachts ook maar dan met een pyamatje of haar kleertjes aan.
     
  4. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Hier is het in de nacht 23/25 Gr. Op zijn kamer. Hier romper en dunne slaapzak.
     
  5. LieveMamaTrix

    LieveMamaTrix Fanatiek lid

    12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Geen puckababy, maar wel een Mum2Mum dreamswaddle. Ik leg haar er bloot in of in romper met spaghetti-bandjes. Lakentje erover of kaal, aangezien ze er wel haar lakentje mee weg kan trappen.
    Ik check wel regelmatig even of ze het niet te warm of koud heeft.
    De babyfoon geeft hier 's nachts zelfs 24 graden aan... Ze slaapt wel lekker.
     
  6. rijtjes

    rijtjes Niet meer actief

    Hier zomerslaapzakken, echt van laken stof. Met daarin de afgelopen nachten nog een lange mouwen romper en vannacht bloot denk ik.
     
  7. Andrea85

    Andrea85 Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier het zomerdeel met mouwen en dan rompertje zonder mouwen er in.
     
  8. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Oke dus toch wel t zomerdeel of dunne slaapzak..thanks dat ga ik dan ook doen, wel met rompertje erin denk ik..volgens mij heeft ze t niet zo snel warm namelijk. Slaap zelf ook gewoon onder mn dekbed vannacht haha.
     
  9. Juni83

    Juni83 Actief lid

    6 nov 2011
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier net mijn meisje in bed gelegd in romper zonder mouwen en dunne slaapzak :)
     
  10. sjak

    sjak Niet meer actief

    Mijn dochter ligt in haar zomerslaapzak met pyama met lange mouwen.... het is s'nachts geen 30graden hier... misschien 17 in haar kamer, maar dat is ook de temperatuur in de winter hier binnen.
     
  11. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Het was nu 24 graden en zal niet veel afkoelen gezien de hitte hier buiten..dus is maar zomerdeel vd puckabag met mouwtjes en spagettibandromper geworden...we zien wel ;) Ze ging nu zo slapen als ze wakker wordt en ze voelt koid kan ik haar altijd nog meer aan doen. En dan bidden dat ze weer gaat slapen haha.
     
  12. Sammelskee

    Sammelskee Bekend lid

    16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Floortje slaapt dan sinds deze week niet meer in de dreamswaddle, maar in gewone slaapzak. Maar ligt ook aan je kindje denk ik, Floortje is altijd al vrij warm en snel plakkerig, dus die slaapt eigenlijk alleen in romper en slaapzak of romper, pyjama korte mouw korte broek en slaapzak.
     
  13. Sabrine1984

    Sabrine1984 Niet meer actief

    In het zomerdeel met mouwen en een rompertje. Het is bloedheet op z'n kamertje (27 graden) hij ligt ook pas net in bed, hij wilde niet slapen ;)
     
  14. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier alleen romper met korte mouwen, en dan in bed onder alleen het dunne lakentje verder niks.
     
  15. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik had late dienst en kwam er net bij thuiskomst achter dat mijn vriend onze dochter in een romper met lange mouwen in haar slaapzak heeft gelegd. Arm kind,ik hoor haar iedere keer piepen en dat doet ze anders bijna nooit..:( Het liefst zou ik haar een ander rompertje aangeven (korte mouw of mouwloos) maar ik wil haar niet wakker maken..potverdrie toch!
     

Deel Deze Pagina