Puckabag of combi sleeper van little company

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nikky82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt: wat is jullie ervaring met deze twee slaapzakken? En waarom zou je voor de ene kiezen en niet voor de ander.

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb voor de combisleeper verkozen omdat er vier mensen in mijn omgeving heel tevreden over waren. Ook in winter met 16 graden op kamertje had kindje her niet koud gekregen. Dus dat vond ik fijn.
    En hij is 100% van katoen en gevoelsmatig vond ik dat ook prettig.

3. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb op dit moment beide in gebruik (combi sleeper kon ik lenen) en mijn voorkeur gaat uit naar de puckabag! Wat is hij heerlijk zacht door die teddy!!!!

Ik leg mijn zoontjes er nu in met alleen de romper aan en ze zijn heerlijk warm. In de combi sleeper doe ik wel een pyjama aan, die is wat stugger.

Het voordeel van de combi sleeper is wel dat je de mouwen eraf kan ritsen, dat kan bij de puckabag niet. En die gooi ik wel in de droger, de puckabag doe ik liever niet, ben bang dat die krimpt. Heb het pas wel gedaan op een lage temperatuur en het is goed gegaan, maar het heeft niet mijn voorkeur.

4. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.
    Van de dunne versie kunnen toch wel de mouwen af? Althans dat zie ik op de site van puckababy.

5. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik vind de puckababy een super fijne slaapslaap!
    Van het dunne deel kunnen inderdaad de mouwen vanaf, ik heb toen voor de puckababy gekozen, omdat je hem meerdere seizoenen kan gebruiken.

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi grappig! Dat teddy is wel zacht ja, absoluut! Toch vind ik onze combi sleeper ook lekker zacht van binnen!

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook de combi sleeper. Heel fijne slaapzak!

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier ook combisleeper, maarrrrr pas vanaf ene maand of 7. ook de kleine combisleeper is best groot. Dus voor je dreumes zeker een combisleeper maar voor de baby zou ik voor een puckabag newborn (tot 6 maand) gaan en daarna over naar een kleine combisleeper en met een maand of 16 naar de grote gaan en die kunnen ze aan tot 3/4 jaar

9. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Eerst combisleeper geleend van buurvrouw maar toch n puckabag gekocht en totaal geen spijt van! De zomerzak is ook echt n zomerzak en fijn dat je hem in kunt korten.

Op de site van ikbenmama kun je slaapzaken vergelijken waaronder deze

10. Username

Username Niet meer actief

Combisleeper heeft geloof ik ook newbornvarianten.

Deel Deze Pagina