Puckabag of combisleeper? Welke bevalt jullie of juist niet? Heb het idee dat m het koud heeft snachts,nu slaapt hij met pyama en hema winter slaapzak maar daar kan hij zich volgensmij niet fijn in bewegen. Hij is heel druk en beweegelijk in zijn slaap. Dus dames brand los
puckababy 4 seizoenen zeker weten! ik was eerst ook beetje voorbehouden omdat hij zo duur is... maar ik heb hem via marktplaats gekocht voor de helft en hij is echt zoooo fijn mijn zoontje van 14 maanden slaapt er nu in met alleen een romper zonder mouw en pyamabroekje. en heeft het heerlijk warm in de teddy versie. als reserve heb ik ook een hema zak, mijn zoon moppert al als hij hem aan moet, hij is stug,armen bewegen is niet fijn en als ik hem dan een romper, en hele pyama aandoe heeft hij het s morgens best koud. de puckababy kan je het hele jaar door dragen en hij is zo soepel! zelf slaap je ook niet onder een plank van een dekbed maar ook onder een lekker zacht dekbed toch?
Puckabag. Heerlijke slaapzak wel erg warm. Té warm nu dus dochter slaapt nu in de combisleeper. Die is ook prima, maar pasvorm is wel minder goed. Wordt voor heel weinig op mp aangeboden.
Is de puckababy echt zo enorm warm? Van welk materiaal is dat ding gemaakt dan? Ik wil hem graag aanschaffen. Wat doe je er nu dan onder, is een pyama te warm?
Ok puckabag staat dus voor,dacht ook wel goede verhalen over de combisleeper gelezen te hebben. Iemand ook ervaring met merino wol?
Hier ook een puckabag. Fijne slaapzak alleen de mouwen van de herfst slaapzak vind ik wel beetje kort terwijl die van de zomer slaapzak weer heel lang zijn. Mijn dochter heeft er nu wel een pyjama onder maar ze slaapt nog alleen in de herfst slaapzak. Het is op haar kamertje zo'n 17 graden.
Puckabag 4 seizoenen. Echt een hele fijne slaapzak. Mijn meisje ligt nu nog in het herfstgedeelte met romper korte mouw en pyjamabroekje en is 's ochtends heerlijk warm. Dat ik hem kocht had ik wel m'n twijfels of hij wel warm genoeg was omdat het niet echt een hele dikke slaapzak is, maar hij is dus echt lekker warm.
Nou als ik het zo lees is net wel een bijzonder ding dus. Bij mijn dochter wordt het nu 's ochtends best koud, rond 14-15 graden...en dan vriest het buiten nog niet eens echt. Zou de winterversie dan warm genoeg zijn?
Meriono wol is superfijn om in te slapen! Onze zoon slaapt in meriono wollen rompers en longies van Mamymonths. Hier daarnaast gekozen voor de combisleeper omdat de puckababy van synthetische materialen is gemaakt en ik dat niet wilde.
Puckabag! Ik heb met beide ervaring maar vind de puckabag veel fijner. De combisleeper is log, stijf en best zwaar waardoor mijn kind er echt niet fijn in kon bewegen.
Hier ervaring met beide, puckabag echt 100x fijner en warmer. Had ik niet verwacht want de zak is soepel en helemaal niet zo dik....Combisleeper, stug en veel dikke ritsen op elkaar.
Puckabag!!! Topding ik heb er twee een aan en een voor als de ander in de was zit! In een andere slaapzak slaapt ze stukken minder fijn! Is echt heerlijk warm, en soepel stof! Onze dochter ligt nu in de winterversie met alleen romper lange mouwen en is heerlijk warm! Kan op haar kamer als het buiten vriest 16,5 graden worden maar zij is en blijft heerlijk warm in de winterpuck! Super ding. Het is even een aanschaf maar dan heb je ook wat.
Hier een kindje in een pyjama van merino wol! Ik vind die dingen ideaal! Passen zich goed aan in de omgeving. Ik heb er zelf ook 1 en ik heb het nooit koud terwijl het bij ons boven ook 14 graden is. Voor als het straks echt vries heb ik nog een wollen slaapzak, ben benieuwd of dit dan voldoende is, maar tot nu toe heeft ze het nog niet koud gehad!
Thanks ladys! Ga eens rondneuzen op mp,en anders ook eens kijken naar pyama van wol en/of slaapzak van wol
Wilde nog even laten weten dat ik afgelopen vrijdag de puckababy bag heb gekocht. Ik heb er gister 1 bijgekocht, want ze zijn nu in de aanbieding bij de Prenatal (2e halve prijs). Wat een geweldige slaapzak, dit had ik veel eerder moeten weten! Alleen even kijken wat ze eronder aan moet. Ik las dat hij erg warm is, vannacht heeft ze alleen in een romper gelegen en prima geslapen. Twijfel toch of er een pyamabroeken bij aan moet, want beentjes waren niet heel warm toen ze er vanochtend uitkwam. Kan iemand daar iets meer over vertellen? Ik wil te warm ook voorkomen! Het wordt nu 's nachts op haar kamer rond 14-15 graden, dus straks alleen maar kouder als het echt gaat vriezen
Dochter draagt het sinds twee nachten ook. Daarvoor had ze het warm genoeg in de combisleeper. Ze draagt een romper zonder mouwen. Haar temp was vanochtend 37. Getemperatuurd omdat ik haar niet echt warm aan vond voelen. Maar ze had het heerlijk warm
Oh en bij ons boven is het momenteel max 15 graden 's nachts. Edit: ik zou zo weinig mogelijk aantrekken en in de ochtend even tempen. Dan weet je het zeker.