Puckabag versus combisleeper

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sandraske, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heeft iemand ervaring met één van de twee? Wat zijn de voor en/of nadelen?

Ik zit te twijfelen om één van de twee aan te schaffen maar ik zie op het eerste oog weinig verschillen..

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb ze allebei gehad.
    De Puckabag vond ik iets fijner, omdat hij mooier is afgewerkt en hij hoger aansloot, bij de combisleeper vond ik de ruimte bij de nek veel te ruim, heb het zelf ingenomen. De Puckabag is echt heel warm, eigenlijk vaak iets te warm in ons goed geïsoleerde huis, als je bijv. een wat ouder huis hebt, waar het erg koud is, zou ik zeker voor die laatste gaan. Sowieso zijn ze allebei een stuk warmer dan de Hema/Prenatal slaapzakken.
    De Puckabag is echt knuffelzacht!

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben inderdaad een oud huis, op de slaapkamers loopt de temperatuur in de winter vaak terug tot 15 graden.. Vorige sliep ze nog onder een deken maar die vlieger gaat niet meer op..

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik ken de puckabag niet, ik heb wel een combisleeper. Maar ik zou denk ik gaan voor een puckabag, want jouw dochter zal waarschijnlijk in de grootste maat moeten, maar die is echt super groot voor een 1-jarige. Mijn zoontje slaapt nog in de kleinste, maar ik vind het verschil enorm tussen de babyversie en de grote.

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gebruiken we de combisleeper sinds ze een maand of drie is. Ze is nu 11,5 maand en slaapt nog in de kleinste maat. wij vinden hem super handig, kan veel varieren in warmte met slapen en dan kan je natuurlijk ook nog varieren met hoe warm je je kindje aankleed. Dus voor alle weerstypes geschikt. nou behalve heeeele warme dagen, zo rond de 30 graden is de dunste nog te warm. Daarvoor hebben we een aparte hele dunnen slaapzak aangeschaft.
    Ook handig het gat voor de maxi cosi. hebben we hier wel vaak gebruikt. als ze lag te slapen, gewoon overtillen en vastklikken, hoeft ze niet wakker te worden.

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

Is hij heel breed? onze dochter is een lange dunne namelijk..

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Puckabag is smaller dan de combisleeper.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind hem wel breed, mijn dochter past er nu nog makkelijk in en is over een paar maandjes 4. Qua lengte past hij eerder niet meer in de lengte dan in de breedte hier, kleine smalle kids hier.

Overigens als je nog eens in de buurt bent mag je best passen hoor, je bent hier al eens geweest.

9. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @yolanthe *denk denk* met de luiers?

Ga van de week eens kijken in de winkel...

Share This Page