Muziek draakje Hema,wie heeft er 1 voor me?

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door pinter, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo dames,

ons zoontje heeft al vanaf zijn geboorte zijn muziek draakje van de Hema,deze was ook mee naar het ziekenhuis toen ik ging bevallen,voordien lag hij elke avond op mijn bolle buik:D,en toen hij een weekje daar moest blijven was hij ook mee.
    Nu is het draakje stuk,hij doet helemaal niks meer.
    Ben vanmorgen bij de Hema geweest,maar hij is uit het assortiment helaas,heb de klantenservice al gemaild dus hoop dat ze hem misschien toch nog ergens hebben..
    Heeft iemand van jullie er misschien 1 liggen waar je niks mee doet?
    Ik zou hem graag tegen betaling van je overnemen..

Groetjes Petra

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    OEf ik heb er ook een. En helaas in gebruik. Als ik eerdaags hier bij de HEMA in Frankrijk kom zal ik even voor je kijken. Heb ze nog niet zo lang geleden gezien. Ik kom er alleen niet wekelijks dus het kan ff duren :(

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hier dus ook,was een paar weken terug bij de Hema en toen zag ik ze nog hangen.
    Wist niet(net als met die knuffel hond) dat ze uit het assortiment gingen.....
    Lief dat je wilt kijken zeg,neem er zelf dan ook maar mee voor de zekerheid!

4. Bika

Bika Niet meer actief

Pb me maar, tegen verzendkosten mag je hem van me hebben hoor. Wordt hier al een jaar helemaal niets mee gedaan.

5. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hier hingen ze volgens mij ook nog. Ik zal morgen even voor je kijken en als ze hem hebben kopen. Wil je er dan gelijk 2 mochten ze ze hebben?

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    @ Bika,super dank je zeg,mocht Pugga er morgen geen kunnen vinden in de winkel dan pb ik je mijn gegevens.

@ Pugga,zou erg fijn zijn als je zou willen kijken,neem er maar meteen 2 mee als ze die nog hebben,dan betaal ik je alles terug!

Heb net het hoofdkantoor nog gebeld,zonder artikelnummer kunen ze niks,en in de winkels hebben ze dus geen artikelnummer omdat het uit het assortiment is...
    Heb nog naar Venray,Venlo en Gennep gebeld,daar hebben ze hem helaas ook niks...

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hoi, hier ook in gebruik, maar volgens mij hadden ze hem nog wel hangen in het filiaal hier in de buurt. zal zodra ik er ben even voor je kijken.

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik heb er ook nog 1 ( misschien 2 )

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    heb al gebeld voor je maar helaas...:(

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Lief van je dat je gebeld hebt meid,bedankt.

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo lieve meiden,

kei bedankt voor jullie hulp met zoeken.
    Ik ben vanaf morgen weer voorzien van een muziek draakje!
    Een ZP dame woont bij me in de buurt en die had er 1 voor me liggen,dus als het goed is kan ik hem morgen ophalen:D.
    Sietse was net helemaal van slag omdat zijn draakje niks deed,morgen zal hij zijn geluk niet op kunen.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp,
    liefs Petra en een kusje van Sietse

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina