hoi allemaal. mijn zoontje is 4 jaar, 20 kilo. iemand ervaring met de puddle jumper? ze zijn van 15-30 kilo, maar wil graag even de ervaringen weten..
Wij hebben er 1 voor onze 4 jarige dochter. Zij weegt 19 kilo. Hadden hem vorig jaar al en bevalt heel goed!
Mijn zoontje heeft hem ook, hij is wel erg licht maar hij past goed! Hij vindt hem ook leuk! Wel is mijn zoontje niet watervrij, ik vraag me af of de puddle handig is bij watervrije kinderen die al willen zwemmen? Kan je hem niet eerst lenen of via mp kopen?
Wij zijn fan! Alle drie de kids hebben er 1. Als het zou moeten zou ik ze er onbewaakt mee in het water durven laten (doen we niet hoor). Echt top. Onze oudste is de 20 kilo voorbij, zit wel op zwemmen (middelste ook), en kan er heerlijk mee oefenen. Alleen natuurlijk niet mee duiken en dat vindt ze soms wel eens vervelend.
Super , hier heb ik wat aan. Ik hou Mp al een poosje in de gaten , ze staan er niet zo vaak op of roze .. maar we hebben nog even. Bedankt !
Bij Bol hebben ze ze ook.. maar wel voor de volle mep natuurlijk. Soms hebben ze acties van -20% op bepaalde producten - zou je even in de gaten moeten houden, misschien bof je
Ik vind het een geweldig ding! Zoontje is nu 2,5 jaar oud. Kan hem zo een heel zwembad door laten gaan zonder dat ik erbij ben. (wat ik niet doe, blijf altijd om minstens 2 meter afstand)
Ik ben ook wel benieuwd ernaar. Normale bandjes zijn hier echt vervelend. Heb nou van die schijven om te proberen, maar ben bang dat het toch ook niets is.. Mocht de TS niet geïnteresseerd zijn, zou je mij dan een berichtje kunnen sturen met je vraagprijs en woonplaats (ivm mogelijke verzendkosten)? Dan ben ik misschien wel geïnteresseerd
Ik ben ook fan! Het is de prijs ook zeker waard. Dochter gebruikt hem al vanaf dat ze 13 kilo was. Gaat met haar 18 kilo nu ook prima. Zoon zal er tzt ook eentje krijgen. Geen bandjes meer hier.
Ik ben volgens mij de enige die het helemaal niks vind.. mijn dochter vond het ook niks. Ik heb hem snel weer doorverkocht. Heb voor mijn dochter en voor mijn zoon bema zwembandjes. Werken prima blijven goed zitten en genoeg bewegingsvrijheid. Mijn zoontje houdt absoluut niet van strakke dingen en trekt zn kleren vaak uit maar deze laat hij gewoon zomder problemen aan.
O dit lijkt wel handig! Veiliger dan die losse bandjes.. alleen lijkt het mij voor die kids niet heel fijn zitten. Beetje zo’n Michellin mannetjes gevoel