Puffer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dot79, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gelukkig dot ;) hier zijn wij toen naar een kinderverpleegkundige geweest voor uitleg. Misschien dat je dit ook eens aan je kinderarts kan vragen?

Ook hebben wij hem zijn nummer dat als het alarm is hier we gelijk naar het zk kunnen ipv nightcare. Maat hier is het wel denk ik iets ernstiger dan bij jullie ;)
    Hier wordt ze trouwens ook behandelt als een astma patiënte.

2. Dot79

Dot79 Lid

7 aug 2012
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zover zijn we gelukkig nog niet! Klinkt heftig zeg..

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jaaaaa gelukkig maar ;) hoeft natuurlijk ook niet zo ver te komen ;) vandaar ook mijn reacties ;) hier ligt het toch iets anders....

Is ook heftig maar sinds ze een puffer erbij heeft is ze tot nu toe niet meer in het zk geweest.

4. Dot79

Dot79 Lid

7 aug 2012
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat is fijn, helpt toch wel goed dan die puffer.

Dankjewel voor de fijne tips!

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

6. Dot79

Dot79 Lid

7 aug 2012
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag even bij de huisarts geweest, maar eigenlijk niet zoveel wijzer geworden. Hij heeft even naar de longetjes geluisterd en die zijn schoon, dat is altijd fijn om te weten natuurlijk! Maar op mijn vragen over hoe omgaan met de puffer kwam niet echt een duidelijk antwoord. Natuurlijk gebruiken we hem alleen zodra ze benauwd is, maar het probleem dat we dat niet goed kunnen beoordelen wuifde hij een beetje weg.

Dus de puffer gaat gewoon de kast in en als we merken dat ze weer niet lekker is geven we een puf.. Voelt nog steeds een beetje gek en onduidelijk, maar goed. Verder onderzoek was volgens hem ook niet nodig.

Vandaag was ze trouwens erg hees, kan dat door puffen komen?

Deel Deze Pagina