Ik ben op mijn best tussen 12.00 en 16.00. Daarna gaat het snel bergafwaarts Ik probeer dus zoveel mogelijk in die 4 uurtjes te proppen, maar ik werk bijna elke dag dus het huishouden blijft voor 's avonds en het weekend liggen. En dan heb ik dus totaaaaaal geen energie meer. Ik doe dan alleen het hoognodige. Een beetje heen en weer strompelen tussen gootsteen en wasmachine, en dan weer gauw in bed liggen en genieten Gaat vanzelf wel weer over dit! En die vuiligheid loopt niet weg, die ligt er over een maand of twee ook nog wel
Ik herken dit, heb dan wel geen kinderen, maar wel een hond en twee katten. Eigenlijk moet ik elke dag stofzuigen voor de haren maar heb hier geen puf voor. Heb dagen dat ik hoop dat er maar geen bezoek komt, wat zullen ze wel niet denken? Gelukkig helpt mijn man heel goed en als ik een goede dag heb pak ik het huis ook meteen van boven tot aan beneden aan. Maar we zitten hier ook regelmatig in de puinhoop. Was die al drie weken aan de lijn hangt op zolder, geen handdoeken meer in de kast, enz. Ik denk maar zo: het is niet anders. Als ik energie heb pak ik de dingen op en als het niet gaat dan gaat het niet.
Heel herkenbaar,maar probeer het beneden iig wel netjes en opgeruimd te houden. Mag zelf ook niet stofzuigen of dweilen dus irriteer me mateloos aan de haren tot iemand het komt opzuigen. Verder kan ik me er bv echt niet toe zetten om buiten het konijnenhok te verschonen..
Ik heb ook 0,0 energie, maar heb gewoon een man die dat dan met liefde van me overneemt 8) Hebben jullie niemand die je even kan helpen met de grootste dingen? De kleine dingetjes laten we nu maar zitten en als ik iets schoons aan wil kan dat ook gewoon van de lijn afkomen hoor Opvouwen is alleen maar een extra klus Mijn moeder heeft wel een keer een hele middag bij mij zitten vouwen (mijn man was toen bij mn ouders thuis aan het helpen) terwijl ik op de bank lag te slapen
Ik herken dit ook. Ik heb een dochter van 6 en die laat alles zodra ze het niet meer nodig heeft, gewoon los en het maakt op dat moment niet uit waar ze staat. Als zij het maar kwijt is. Ik ben net een politie-agente af en toe en word hier ook behoorlijk moe van. Ik heb nu sinds 3 weken verlof en ben eigenlijk nog niet echt aan rusten toegekomen. Ben alleen maar puin aan 't ruimen.
nope geen last van! Ik ruim elke dag op en stofzuig elke dag, ook omdat ik 4 langharige katten heb. Hier is het dus altijd schoon
dacht ook na 14 weken, weer energiek te zijn. Voel me wel veel beter, maar na een werkdag van 8 uur kan ik echt niet meer dan koken.. Zaterdag kom ik bij, zondag doe ik kleine dingen en rust ik uit.. Maar grote schoonmaak of grondig, was dat maar waar Ik wil ook niet een dag of twee vrij nemen hiervoor, dus zal het maar wachten op een wonder. (nesteldrang ofzo
Logisch dat je geen energie heb op dit moment, ik was van deze zwangerschap de eerste 17 weken goed ziek en had totaal geen energie. maar dat is gelukkig terug gekomen en nu heb ik mijn poets drang weer terug