spierpijn!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi iedereen

ik zit dus in men fase waar er een innestelling moet gaan komen
    heb nu een 36 dagen cyclus en heb 6 juni men ei gehad(normaal gezien,heb ze gevoeld en vruchtbaar slijm gezien)

nu zit ik dus aan dag 9 maar kan dus een dagje verschillen je weet nooit(dus 8 of miss 10 ) naar mijn innesteling toe,dus meestal 4 tot 10n dagen na je ei zeg maar.

Wel het kan dus zijn dat ik ze heb gehad want heb al twee keer een super steek gehad in men linkerlies waar men ei kwam en ik verschoot er toen echt van hie pijn het deed(korte pijn)

maar dus sinds men ei constant krampen gehad maar ik zal je de symptomen nu geven in een rij.zijn er vandaag eeen deel bijgekomen..

*sinds men ei:Krampjes en lage rugpijn

*sinds enkele dagen : ferme steken,krampjes,lage rugpijn 1 maal wagenziek achtig geweest.

*Sinds vandaag:OVERAL PIJN...
    .RUGPIJN,NEKPIJN,ScHOUDERS,ARMEN,BILLEN,BENEN,OVERAL en geloof me daar wat in hoofdletters staat voel ik nu zeer goed.Ik heb niet kunnen slapen vandaag ik ben superlaat men bed in gegaan en laat ons zeggen dat ik max 6 uurtjes constant onderbroken heb geslapen.Ik heb liggen woelen gelijk zot en ben wakker geworden van de spierpijn.
    ook last van krampjes en doffe lage rugpijn,op dit moment doet mijn maag zeer van de honger maar dat kan toch niet ik heb zelfs voor het slapen nog een warme tas soep gedronken..Heb ook last van warmte en duizeligheid gezwollen voeten en handen en steekjes

ga me trg effe leggen want heb zoo een spierpijn !
    xxxxx

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

heb al veel minder last van spierpijn maar sinds vandaag heb ik zo een wagenziek achtig gevoel.Alsof je maag zich omdraait,en je voelt dat je wat misselijk wordt,niet genoeg om boven de pot te hangen maar toch...

heb ook heel veel krampjes en plofjes en broebels gehoord vandaag en toch een deel felle steken links.rug doet nog steeds pijn.

Nja we zien wel zeker :) ik vraag me alleen af waar mij innnesteling blijft,tenzij ik ze al gehad heb maar denk het nog niet.Raar is ook dat ik nog niets van men ms zie,meestal verkleurt het slijm nu toch al een beetje want kreeg altijd wel zo bruin plekjes enzo enkele dagen voor ms.en nu niets.....zelfs mijn slijm is nog zo doorzichtig als iets...snap ik niet wordt normaal altijd dik en wit...raar

groetjes
    xxx

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Wauw heb daarstraks wel zee pijnlijke steken gehad ik dacht dat ik mijn regels had zeg ! was allemaal links

heb nu wat last van mijn onderrug.

xxx

Deel Deze Pagina