Puisten, puistjes en nog een puistjes...........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben die heel veel last heeft van puistjes. Ik heb ongeveer vanaf mijn 15e de Diane pil geslikt.
    Toen gingen de plekken, in mijn geval (grote) vochtbulten weg.
    Nu ik gestopt ben met de pil komen de plekken weer net zo hard terug.
    Ik had hier gelezen dat Vichy ook kan helpen, dus heb daar nu een paar monsters van om het uit te proberen.

Ach, we weten waar we het voor doen, maar als je dan in de spiegel kijkt en je gezicht ziet... Eerst helemaal glad en nu...

Ik hoop voor iedereen dat de plekken nog eens verdwijnen!

Groetjes,
    Velobabe

2. bengel

bengel Niet meer actief

bij de tuinen kun de TEMOE LAWAK kopen,
    vriendin van mijn moed4er is indonesisch, en dit was vroeger een drankje, godzijdank nu een pil dat zo is door te slikken, want lekker is anders.
    Het werkt van binnen uit..ik had echt heuvelruggen op mijn voorhoofd toen, alles weg...ennuh...idd langzaam aan komen ze weer terug....

bengel

3. essie9

essie9 Nieuw lid

15 aug 2006
    4
    0
    0
    Toch (enigszins) prettig om te horen dat we niet alleen zijn in pukkelland. Ook ik heb er last van. :oops:
    In oktober gestopt met de pil en sindsdien is het niet echt meer normaal. Op m'n gezicht gaat het nog redelijk en kan ik het nog verklaren als zijnde 'stresspukkels'. Dat geloven de meeste mensen gelukkig nog wel (aangezien wij nog niet verteld hebben dat we 'bezig zijn...').
    Alleen ook op m'n rug, en in de tijd van hempjes en bikini's vind ik dat nu niet echt prettig....

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Essie9

Ik heb de plekken alleen in mijn gezicht (voorhoofd en kin)
    en niet op andere plaatsen, maar op je rug kun je ze binnenkort weer verstoppen onder een wintertrui of doen ze bij jouw ook zeer.
    Bij mij zijn het echt pijnlijke vochtbulten, de huisarts noemt het babyacne (serieus!), hi hi.

Misschien gaat het weg als we zwanger zijn :rolleyes:

Groetjes,
    Velobabe

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hier nog iemand met pukkels op haar voorhoofd en rug :(
    Het lijkt wel mijn tweede puberteit! Voordat ik aan de pil begon heb ik echt nooit last gehad van pukkels.... :oops:
    Grrrrrr...ik haat ze

Liefs An ;)

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou na het plaatsen van deze topic, zijn er wel 4 pukkels bij gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arghhhhhhhhhhhhhh!!!
    Ik wordt er GEK van...ik vind het nou echt niet meer leuk....

Maar goed ik hoop dat het snel weer wat rustiger wordt want sommige doen gewoon echt pijn!

7. essie9

essie9 Nieuw lid

15 aug 2006
    4
    0
    0
    @velobabe
    Het doet gelukkig niet zo heel veel zeer, maar het ziet er niet uit. Wat dat betreft ben ik wel blij dat het geen strandweer is.
    Maar ik heb ooit ergens gelezen dat dikke wintertruien ook niet echt meehelpen, dat het daar ook wat erger door kan worden (weinig 'frisse' lucht zeker???) :(

Maar, idd nu maar hopen dat als we zwanger zijn, dat het weg gaat. Maar laten we eerst maar eens zwanger raken en dan zien we wel verder (misschien vinden we het dan ook minder erg, hi, hi ;) )

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier hetzelfde verhaal. Ik heb 10 jaar de pil geslikt (mijn hele pubertijd door) ivm te heftige menstruatie. Dus ik had toen nooit puistjes. Toen ik op mijn 25e besloot te stoppen met de pil kreeg ik ook een gezicht vol puisten. En het vervelende was dat er steeds littekens achterbleven. Het werd erger en erger. Bij de huisarts heb ik 2 jaar geleden clindamycin hcl opl 1% FNA gekregen (volgens mij een soort antibiotica) en dat dep ik op het plekje als ik er 1 aan voel komen..... Gaat helemaal super!!! Geen puistje meer wat erdoor komt! En als ik eens te laat ben, is het puistje na deppen ook zo weer weg.

Het enige wat ik me nu af begin te vragen is of ik het nog mag gebruiken als ik straks zwanger ben...... weet iemand dit??

XXAnna

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik wil geen bulten meer op m'n gezicht, maar 1 op m'n buik... :)

Iedereen hier sterkte met de PUISTEN (wat een goor woord wordt dat zo... hihihi)

Groetjes Sanneke

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Niet alleen mijn huid maar ook mijn haar is een stuk vetter. Heel vervelend ja. Maar dat is nu eenmaal met een "zuiver" lichaam ;)

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Sanneke
    Dat wil ik ook!

@Terese
    Dat was ik erbij vergeten te zetten, mijn haar wordt ook heel snel vet nu.
    Welke shampoo gebruik jij en helpt die? Volgens mij maakt het nl. niets uit :rolleyes:

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hier weer een megavulkaan op mijn voorhoofd!!!! Hij doet nog zeer ook ](*,)

Liefs An ;)

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    hhihihihihi ik op mijn wang???

Tevens heb ik er weer een aantal op mijn rug bij gekregen en zelfs op mijn schaambot zitten er 2...ik ga ermaar vanuit dat dat ingegroeide haartjes zijn maar 1 doet er gewoon mega pijn!!!

14. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ze komen op de raarste (raar woord :rolleyes: ) plekken tevoorschijn....
    Niet leuk meer....

Liefs An ;)

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo dames,
    ik d8 vanochtend nog... zal ik eens een foto maken van dat voorhoofd van mij. dan kan iedereen zien hoe ONAANTREKKELIJK ik eruit zie. ze zitten zelfs op mijn rug... :(

ik dacht dat je na het stoppen met de pil zou afvallen en er beter uit zou gaan zien aangezien je geen hormonen meer slikt... nou mooi niet dus hahaha.

op zich best logisch al deze dingen want nu moet je lichaam zelf die hormonen weer aanmaken en is je lichaam nog een beetje in de war.

16. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik vraag me alleen af, vanaf wanneer ben ik "pukkelvrij'?

Liefs An ;)

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja Ah78 ik ook!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ben gedurende het stoppen met de pil wel 1 ronde pukkelvrij geweest!!!
    Dat was in Mei (toen bleek ik zwanger te zijn maar werd helaas een MK)....

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    En al die vragen steeds "ben je ongesteld'?

Liefs An ;)

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhh ja idd dat ken ik,

Maarre als ze een beetje opletten moeten ze toch zien dat een vrouw toch niet een maand lang ongesteld is....ik heb nl al bijna 3,5 week pukkels en er komen er steeds meer bij???

Deel Deze Pagina