Hoi allemaal. op dit moment zelf 6w5d zwanger van ons eerste kindje en erg onzeker. As dinsdag eerste echo. Zo spannend! Afgelopen paar nachten wakker geworden door de welbekende krampjes wat de groeiende baarmoeder zou zijn. Op dit moment zo erg dat het uitstraalt naar mijn linker lies en dus niet kan aan slapen. Omdat het nu Wat pijnlijker is als afgelopen nachten etc maak ik me wel wat zorgen, heb geen bloedverlies overigens. Wanneer en op welke momenten van de dag hadden/hebben jullie het meeste "last" van je groeiende baarmoeder?
Ik heb er eigenlijk geen last van. Alleen steekjes in de onderbuik en liezen. Soms krampen in de rug. Maar beiden blijkt heel normaal te zijn. Geen stress. Als het te zeer doet even naar de vk bellen!
Ik ben in de eerste 12 weken ook een paar keer wakker ge worden van de 'menstruatiekramp', vond het ook erg spannend maar uiteindelijk bleek alles goed. Vraag er even naar bij je echo, maar hoort er ws. gewoon bij
Ik had het week 6 en 7 zowel overdag als in de nacht. Heb een nacht gehad dat ik uit schreeuwde van de pijn, ik ben nu 12+3 zwanger en alles gaat goed. Vorige week ook weer krampjes gehad.
Ik heb het in week 6 echt veel gehad. Nu van de week (week 10) weer een beetje maar lang niet zo erg als toen.
Gelukkig ben ik niet de enige en mooi om te horen dat het bij jullie ook is goed gegaan! vannacht zo'n 1,5u last gehad en dus bijna niet geslapen. Gelukkig kon ik vandaag wel thuis werken en zo overdag nog een beetje te slapen. Op dit moment ook geen "last" van krampjes ofzo. Het komt en het gaat, maar vannacht was wel even erg vervelend.
Zeker de eerste 4-14 weken. Heel duidelijke bandenpijn. Nu alleen nog bij snel opstaan of gekke bewegingen. Bandenpijn/baarmoederpijn kan heel eng zijn, zeker zo vroeg in je zwangerschap, maar het hoort er echt bij!
Hier van week 6 tot week 9, heb er nu weinig last meer van. Ik had het als ik voor de TV zat het meeste last van, ik denk dat het juist goed groeit bij rust (maar dat is even mijn beleving ).
Wij zijn nu 5 week en 5 dagen in verwachting van ons 1ste kindje Ik voel ook krampjes en steekjes voelt af en toe ook net als kleine prikjes voor de zekerheid navraag gedaan bij de verloskundige en dit waren de baarmoederbanden die oprekken om ruimte te maken voor de groeiende baarmoeder Wij krijgen 26 augustus met 7+4 weken onze eerste echo, zo spannend allemaal