wanneer meeste "last" van groeiende baarmoeder?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rissie84, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rissie84

Rissie84 Actief lid

14 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

op dit moment zelf 6w5d zwanger van ons eerste kindje en erg onzeker. As dinsdag eerste echo. Zo spannend!

Afgelopen paar nachten wakker geworden door de welbekende krampjes wat de groeiende baarmoeder zou zijn. Op dit moment zo erg dat het uitstraalt naar mijn linker lies en dus niet kan aan slapen. Omdat het nu Wat pijnlijker is als afgelopen nachten etc maak ik me wel wat zorgen, heb geen bloedverlies overigens.

Wanneer en op welke momenten van de dag hadden/hebben jullie het meeste "last" van je groeiende baarmoeder?

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik heb er eigenlijk geen last van. Alleen steekjes in de onderbuik en liezen. Soms krampen in de rug.
    Maar beiden blijkt heel normaal te zijn. Geen stress. Als het te zeer doet even naar de vk bellen!

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik ben in de eerste 12 weken ook een paar keer wakker ge worden van de 'menstruatiekramp', vond het ook erg spannend maar uiteindelijk bleek alles goed. Vraag er even naar bij je echo, maar hoort er ws. gewoon bij :)

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had het tussen de 5 en 10 weken en vanaf 18 weken weer.

5. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik had het week 6 en 7 zowel overdag als in de nacht.
    Heb een nacht gehad dat ik uit schreeuwde van de pijn, ik ben nu 12+3 zwanger en alles gaat goed.
    Vorige week ook weer krampjes gehad.

6. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik heb het in week 6 echt veel gehad. Nu van de week (week 10) weer een beetje maar lang niet zo erg als toen.

7. Rissie84

Rissie84 Actief lid

14 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ben ik niet de enige en mooi om te horen dat het bij jullie ook is goed gegaan!

vannacht zo'n 1,5u last gehad en dus bijna niet geslapen. Gelukkig kon ik vandaag wel thuis werken en zo overdag nog een beetje te slapen. Op dit moment ook geen "last" van krampjes ofzo. Het komt en het gaat, maar vannacht was wel even erg vervelend.

8. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Zeker de eerste 4-14 weken.
    Heel duidelijke bandenpijn. Nu alleen nog bij snel opstaan of gekke bewegingen.

Bandenpijn/baarmoederpijn kan heel eng zijn, zeker zo vroeg in je zwangerschap, maar het hoort er echt bij!

9. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier van week 6 tot week 9, heb er nu weinig last meer van. Ik had het als ik voor de TV zat het meeste last van, ik denk dat het juist goed groeit bij rust (maar dat is even mijn beleving ;) ).

10. pinkeltje22

18 apr 2012
    11
    0
    0
    stadskanaal
    Wij zijn nu 5 week en 5 dagen in verwachting van ons 1ste kindje
    Ik voel ook krampjes en steekjes voelt af en toe ook net als kleine prikjes voor de zekerheid navraag gedaan bij de verloskundige en dit waren de baarmoederbanden die oprekken om ruimte te maken voor de groeiende baarmoeder

Wij krijgen 26 augustus met 7+4 weken onze eerste echo, zo spannend allemaal :)

Deel Deze Pagina