Puistje op de hoofdhuid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amigo1985, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo!

Ik heb de laatste tijd veel last van puistjes op mijn hoofdhuid.. Ik moet af kloppen want ik heb tot nu toe nog geen last gehad van puistjes.. Ik heb geen enkel puistje in mijn gezicht.. Hebben hier meer meiden last van en wat doen jullie eraan? Het jeukt namelijk ontzettend en ik krab ze tot bloedens toe open (weet dat ik er beter af kan blijven)..

Wie heeft er tips?

2. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is apart. Ik zit er ook mee. De hoofdhuid bij m'n nek en langs m'n voorhoofd. Echt dikke pukkels. Ik zat er net aan te krabben en me af te vragen hoe ik er aan kom en toen zag ik jouw vraag voorbij komen.

Als het van de zwangerschap is dan is er denk ik weinig aan te doen.

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik heb opeens hele kleine puistjes in mijn gezicht, en grotere langs mijn schouders naar mijn rug en borsten toe.

VRESELIJK!

Maar rond de 15 weken heb ik dit ook gehad, en toen trok het weg, nu is het weer terug dus hoop dat het ook binnen enkele weken weer weg trekt.

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Heb ik ook last van, kleintjes op mijn wangen en kin en wat grotere op mijn rug, echt vreselijk! Factor 50 opsmeren en een paar uurtjes in de zon zitten helpt, de zon droogt de puistjes uit.

Groetjes!

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

hier ook... maar bij mij ging het niet weg na de 12 weken..

heb nu sinds kort van Clinique de reinigings lotion nummer 2 , en een reinigings mouse en creme voor huid met onzuiverheden en pukkeltjes, en ik moet zeggen. EINDELIJK iets wat werkt.... heb honderd potjes staan inmiddels. en ben er nu bijna vanaf.

gebruik het 2 keer per dag en doet echt wonderen.. jammer alleen dat het zo duur is .. maar ik werd er ook gek van.... misschien keer een proefsetje vragen om te proberen? wie weet helpt het bij jou ook wel goed.

ik deed eerst alleen mn gezicht schoonmaken met reinigingscreme.. maar als ik nu DAARNA nog es die lotion gebruik krijg ik nog een heel vies watteschijfje, kan je zien wat er alsnog achter blijft!! super spul echt ik kan nooit meer zonder :D

succes!!! liefs Muis

Deel Deze Pagina