wat gebeurd er met mijn huid?? Tips graag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zilvervosje, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi!

Ik ben bijna 17 weken zwanger (oke, 16,5...) en mijn huid ziet er ineens uit alsof ik 80 ben. Puistjes had ik verwacht, vettigheid ook of rode plekken... niks van dat alles, ik heb een huis waar ineens heel veel rimpels in zitten. Zowel oppervlakkige als diepe rimpels :$

Heeft iemand een verklaring, tips of de geruststelling dat dit niet zo blijft??

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Soms droogte? Heb ik ook enorm last van! Super droge huid, droog haar (soms zelfs roos, heb ik nooit gehad...) droge plekjes en vlekjes waardoor ik van die kleine droogte rimpeltjes krijg...pfff. Geen idee of die rimpeltjes weer weggaan, hoop het wel!

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Kan het zijn dat je een vochttekort hebt? (als je huid rechtop blijft staan waarschijnlijk wel)

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Rechtop??

Oh, je bedoelt op je handen enzo? Nee, het is vooral - eigenlijk alleen maar - mijn gezicht. tot nu toe helpt niks.

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Lanette creme via de huisarts! Dat is gewoon een fijne creme zonder maffe toevoegingen voor eczeem, maar dus ook voor een hele droge huid! Daarnaast een goede creme als Vichy. Verder heel veel drinken!! Ik heb het ook, maar sinds ik dit doe EN veel meer drink is het al gehalveerd.

Liefs,

Sam

6. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Na mijn eerste weken zwangerschap merkte ik ook plotseling een rimpel op in mijn voorhoofd die daar voorheen nog niet zat! Ben jong (23), dus schrok me rot. Dus wel fijn om te lezen dat dit waars een bijverschijnsel is van de zwangerschap. Maakte me al zorgen dat die rimpel kwam door de plotselinge veranderingen/vele zorgen :p

7. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Idd zoals al gezegd wordt de Lanette creme... Ik zelf gebruik deze al jaren i.v.m. zware eczeem en dit gebruik ik na alle hormoonzalfjes... (deze gebruik ik sinds mijn zwangerschap heel af en toe) maar Die Vaseline Lanette creme krijg je gewoon want hier zit geen troep in (om t zo maar even te zeggen) (wordt ook gebruikt voor babytjes met eczeem)!!
    En idd veel water drinken (geen citrusvrucht sapjes want dat droogd ook de huid uit)!! Sterkte

Deel Deze Pagina