Ik was er net geruster op aan het worden dat alles goedzit (ben nu ruim 5 weken zwanger) en nu vroeg ik me af wat de pijn aan m'n rechtereierstok kan betekenen. Dus ik ga lezen en check ook informatie over buitenbaarmoederlijke zwangerschap en zit nu flink in de stress! Ik heb gewoon normale zwangerschapssymptomen, geen bloedverlies maar dus wel die pijn die steeds terugkeert. Het voelt als een heftige eisprong. Nu heb ik mijn eispring aan de rechterkant gehad dus of het daar nog van kan zijn? Voelen andere zwangeren dat ook? Een stekende pijn net boven je lies en het straalt uit door m'n hele heup. Tot zover niet erg in de stress totdat ik las over een specifieke schouderpijn en loslaatpijn. Ik heb nml. aanvallen van schouderpijn de afgelopen dagen! Ik ben nu zo bang! Het is ook aan de rechterkant en gaat van m'n sleutelbeen tot aan m'n kaak. Het is een venijnige pijn, ik ken de pijn niet. Ik dacht dat ik verkeerd had gezeten want het komt tegelijk met de heuppijn. Gisteren weer die steken en uitstralende pijn in m'n lies en toen drukte ik op de plek. Als ik de plek indruk is de pijn weg, laat ik het los dan begint het weer heel veel pijn te doen. Wie herkent dit als bbz??? Of is dit heel normaal? Ik zit echt te shaken omdat een bbz fataal kan aflopen. Ik durf eigenlijk niet te gaan slapen. Ik hoop dat er op dit late uur nog iemand is die me kan zeggen of dit fout zit of niet. Ik had totaal de link van schouderpijn en drukpijn niet gelegd maar het valt nu wel angstig in elkaar allemaal.
Hoi Bosbesje, Ik heb geen ervaring met BBZ en kan je dus niks vertellen over eventuele symptomen, ik denk dat degene die jou dit het beste kan vertellen een vk of gyn is middels het maken van een echo...? Heb je al een vk? Anders zou ik haar even bellen, zeker als je je zoveel zorgen maakt. Succes! Liefs, fem
ik heb soms ook last van steken in men lies die dan zo naar men heup doortrekken maar dat is al over, je moet je niet teveel zorgen maken want dat is niet goed. positief blijven denken meid! xx
Ik weet het: niet druk maken, word af en toe een beetje gek van mezelf Ik was eerst niet bang ervoor en ik zat te twijfelen of ik de info erover wel zou gaan lezen. Toch gedaan. Stom stom. Het kan ook puur toeval zijn, die schouder/kaakpijnaanvallen en die pijn boven m'n lies. En als je op je banden drukt en je laat los doet dat misschien ook pijn? Ik probeer mezelf nu maar voor te houden dat de pijn echt wel heftiger moet worden als het een bbz is. Dat zakt dan toch niet af zou je denken. En dat er op een bepaald moment wel bloed bij moet komen. Het is echt raar hoor, vorige zwangerschap was ik maar een beetje onzeker en ik dacht dat het bij een tweede nog veel minder zou zijn maar het is juist erger! Misschien omdat ik vorige maand een vmk had en ik besef dat er echt wel iets mis kan gaan. Of dat ik ouder ben. Ik heb nog geen vk. Die ga ik vandaag bellen voor de eerste afspraak dan zeg ik gelijk van die pijn. Een echo doen ze niet zomaar dus ik zal nog ruim 6 weken moeten wachten. Ik hoop maar dat ik die schouderpijn niet meer krijg. Ik ga veel lezen over vrouwen die pijn in hun lies hebben en dat het bandenpijn bleek te zijn. Dat is een stuk geruststellender