hallo een niet al te smakelijke vraag maar ik heb een vraag over mijn zoontje hij heeft nu 2 puistje met een etterkopje 1 op zn kin en 1 op zn oorlelletje en er zit een kleintje zonder etterkopje op zn wang weet iemand wat dit is ? en is dit normaal? ik heb geen idee wat zou ik er aan kunnen doen? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen groetjess Esmeralda
is normaal hoor.. Niks om je zorgen over te maken.. kan zijn dat de hormonen van jou nog in zijn lijfje zitten, al weet ik niet hoe lang het duurt voordat die er uit zijn.. L. heeft het ook wel eens.. vooral tussen zijn neus en bovenlip.. Niks aan doen, trekt vanzelf weer weg.
Bij 4 weken kreeg ze de eerste pukkeltjes en rond de 6 weken zat ze er helemaal onder. Was net een puber ! Ik heb het nog aan de cb-arts gevraagd en het is heel normaal en trekt vanzelf weg. Volgens mij was het rond de 8 weken dat het inderdaad grotendeeld weg was.
Je kan er niets aan doen, vooral niet aanzitten, dan worden het littekens. Julian heeft het ook gehad is vanzekf weggegtrokken.
geef je ook borstvoeding? Schijnt dat je dan ook je hormonen doorgeeft.... Hier heeft ze er ook veel last van gehad, maar is ook helemaal over gegaan.
en bedankt voor alle reacties ik vond het vreemd zou erg vroeg zijn om jeugdpuistjes te krijgen groetjes esmeralda