Puistjes: Help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja met sonja eeet ik wel gezond en drink ik veel water en de zonnebank helpt mij juist heel veel tegen die puisten maar dat is ook weer niet goed aangezien ik echt een superlichte huid heb

het is echt zo raar dat ze daar nou niks op gevonden hebben
    ja het enige wat hielp was de diane 35 maar ja, das een beetje lastig als je zwanger wilt wordne he :(

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik krijg op de vreemdste plekjes puistjes....
    Wordt er niet goed van, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!

3. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Ik zag dat er ook iemand onder de zonnebank ging voor de puistjes. Dit is inderdaad goed want zo drogen de puistjes uit.
    Maar als je zwanger bent is het niet raadzaam om onder de zonnebank te kruipen.
    Grtz. Ine

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nouja, de zonnebank biedt natuurlijk ook gelijk als tweede optie dat je een lekker kleurtje hebt, maarja, als je zanger bent lijkt me dat dan weer niet zo verstandig (nu ben ik dat nu niet, maar je weet natuurlijk nooit!).

Bedankt weer voor de lieve reacties!

5. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    JA ik sinds ik zwanger ben ook. Veeel meer op mijn gezicht maar dat is niet zo gek.. Maar nu ook op mijn benen en mijn borsten en zelfs handen en voeten :confused:

Toen ik stopte met de pil kreeg ik ook wat meer last van puistjes. Ik heb echt van alles geprobeerd en het werd bij mij eigenlijk pas beter door niks meer te doen. Het enige wat ik nog deed was mijn gezicht wassen met alleen water en verder niks. Toen verdwenen mijn puistjes.. Maar sinds ik zwanger ben helpt dat niet meer...

6. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik ken het probleem. Ik heb altijd Diane 35 geslikt, maar sinds ik gestopt ben lijk ik net een krentenbol. :(

Waar ik het meeste baat bij heb zijn produkten met tea tree olie erin (bv. van de bodyshop)

Groetjes Willes

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hee, dit lijkt mijn verhaal wel! ;)
    Ik heb hetzelfde spul gekregen en het werkt inderdaad super! Zodra ik er weer één op voel komen, spul erop en het puistje komt niet verder door!
    Ik vraag me alleen af of je het tijdens zwangerschap ook mag gebruiken, aangezien het toch een soort antibioticum is. Weet iemand dit?

XXAnna

8. laniche

laniche Lid

23 okt 2006
    35
    0
    0
    hoi ik heb ook enorm last van puistjes en niets lijkt te helpen... ik heb ooit ook benzylperoxide gebruikt (van mijn broertje) en dit is bij mij een beetje verkeerd uitgepakt..(mijn hele huid was schilferig) maar ook had ik allemaal uitgebleekte vlekken in mijn beddengoed en kussenslopen,in de kragen van mijn kleding. dus als je dit spul gaat gebruiken pas op met kleding.er zit namelijk peroxide in en dat bleekt.)
    wat trouwens ook goed helpt is je gezicht reinigen met in water verdunde dettol,helpt bij mij goed in ieder geval..

Deel Deze Pagina