Te vroeg getest. Ik ben zo dom en zo bang...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nana33, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden,

Ik heb gisteravond een test gedaan, omdat ik vandaag een bbq heb en als deze negatief was zou ik vandaag een glaasje wijn drinken. Nu was de test duidelijk positief (zie foto) en hoewel ik wel pregnyl heb gespoten denk ik mede nav reacties in een ander topic, dat het niet meer (alleen) hier van komt. Het lijkt er dus op dat ik op dit moment in ieder geval zwanger ben.

Punt is alleen dat ik nu zóóóóóó schijterige bang ben. De test is pas van 10 dpo en ik ben me er heel erg van bewust dat er nog zoveel kan misgaan. Afgelopen nacht heb ik maar twee uurtjes geslapen, puur van de stress en opwinding :(. En nu ben ik bang dat ik de prille zwangerschap met mn nachtbrakerij heb verprutst. Bij mn dochter testte ik pas 13dpo en dat vond ik toen al doodeng, maar toen kon ik wel goed slapen en was ik wat rustiger. Pffffff, hoe deed ik dat :(.

Wij worden ook nog eens heel moeilijk zwanger (zowel nu als dochter via iui in de mmm), waardoor voor mn gevoel de kosten nog hoger zijn als het mislukt. Het is niet zomaar gezegd dat het weer lukt, zeker niet met iui aangezien dit al poging 7 was.

Goed ik weet ook niet echt wat ik met het topic aan wil. Even mn hart luchten, zodat Nanaman niet non-stop naar me hoeft te luisteren misschien ;).

Bijgevoegde bestanden:

• 6-7.jpg
      6-7.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      114
  2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! Het is echt wel een knaltest hoor;) En natuurlijk kan het fout gaan, maar dat kan het ook als je na je NOD pas test. Ik hoop dat je nu een beetje kan genieten...

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Met bovenstaand eens. Het kan ALTIJD misgaan. Zelfs als je na je nod test is dat absoluut geen garantie dat dit wel goed. Genoeg die positief testen en waarbij er op echo alsnog niks zit. Of waarbij het met 6,7,8,9, 10 weken mis gaat.
    En door een beetje stress gaat het echt niet ineens mis hoor;)

4. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Als het goed zit, zit het goed. Kindje zit heel ver en diep verborgen.. succes! ;)

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Hoi Nana,
    Ik denk niet dat de Pregnyl nog zo'n roze streep laat zien hoor. Dus er is zeker een zwangerschap. Of die blijft... is natuurlijk hartstikke spannend.

Ik herken het wel, heb ook vandaag getest en zowaar. Spontaan, na een lang medisch traject bij de eerste. Heb afgelopen maand gedronken... vraag me nu af of dat alsnog tot een mk zou kunnen leiden. Als je een lange historie hebt zoals wij is het misschien wel extra spannend. Zullen we duimen dat we samen de eindstreep bereiken?

6. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    voor 10dpo is dit wel een knaltest hoor! gefeliciteerd.

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik weet ergens ook wel dat het altijd mis kan gaan, maar volgens mij is de kans dat het misgaat voor je NOD nog wel een stuk groter dan de kans daarna. Maar ja, jullie hebben helemaal gelijk. Zekerheid heb je nooit.

@Kanshebber: Ik herken je naam wel uit de mmm. Wat bijzonder dat het bij jullie nu al zo snel lukte voor de tweede. Ik denk dat de alcohol echt nog geen hele erge nadelige effecten heeft gehad hoor. Er is immers nog geen bloedband. Ik duim met je mee voor ons allebei!

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Nana,ik had laatste keer ook voor NOD getest (1 dag vantevoren) en mijn test was heel licht dus het was al misgegaan. Jouw test knalt echt dus weet zeker dat het goed zit! Niet druk maken,nergens voor nodig. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ;)

9. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ja, ik ken jou ook nog! Vind het wel heel bijzonder dat we elkaar nu treffen bij de zwangeren. Ik hoop dat het een goed voorteken is voor beiden!

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Klaproos: Bedankt voor je bemoedigende woorden! Ik ben helaas een stresskip en kan mezelf veel te goed helemaal gek maken. Ik heb vanochtend (12dpo) weer een test gedaan, dit keer een digi met tijdsindicator (zie foto). Nu las ik dus ergens iets over veel hcg al vroeg in de zwangerschap en een verhoogde kans op mola zwangerschap en zat ik daar weer over te stressen. ;) Maar goed, ik ga mn hoofd proberen koel te houden, want er is toch helemaal niets dat ik op dit moment kan doen.

@Kanshebber: Ik vind het ook zo bijzonder. Zo lukt het maar niet voor de 1e en zo ben je zwanger van de 2e. Bij ons ging het wel niet zo spectaculair snel als bij jou, maar 1,5 jr is toch heel wat beter dan bijna 3 jaar. Pfff, ik hoop maar dat het goed blijft gaan en dat we straks allebei twee gezonde kindjes mogen hebben!!

Bijgevoegde bestanden:

• 9-6.jpg
      9-6.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      158
  11. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    hoog hcg kan ook duiden op een tweeling.
    of heel gewoon... op één gezond kindje hoor!

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zou net typen; misschien zijn het er 2! Gefeliciteerd!

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Gefeliciteerd nana

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @BasbyD, Bdotsie en Misty: Dank je!

16. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

17. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana en nu genieten! adem in adem uit!! En weetje meid het kan altijd misgaan, zie mijn onderschrift, en echt het waren voor mij prachtige weken!!!!

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Kath en Flo: Dank jullie!

@Flo: :( Wat verdrietig dat het bij jullie mis is gegaan. En dan na zo lang proberen en de MMM. Bah, bah, bah. Ergens heb je wel gelijk, dat als het dan toch verdrietig is dat je maar betere goede eerste weken kunt hebben gehad. Het verdriet blijft natuurlijk toch gewoon hetzelfde. Ik hoop dat jullie toch heel snel weer blijvend zwanger mogen zijn en dat ICSI voor jullie de uitkomst gaat bieden!

Deel Deze Pagina