Waar ik bang voor was is gebeurd

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zeepje3, 29 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Door de bloedingen van afgelopen weekend had ik al zo´n voorgevoel en gisteren na een echo door de verloskundige en door de gynaecoloog is het bevestigd: ik heb een miskraam gehad..

Ik had niet gedacht dat ik het zó erg zou vinden..
    Voorlopig verlaat ik deze pagina maar even, het was niet onze bedoeling dat ik zwanger zou raken dus voorlopig gebeurt dat denk ik ook niet weer.

Doei lieve mensen xxxx

2. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Wat vind ik dit erg voor je! Heel erg veel sterkte.. Ik weet hoe moeilijk het is! Doe even lekker rustig aan & wees gewoon verdrietig!!! Heel veel sterkte.

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Heel veel sterkte met je verlies

4. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Sterkte Zeepje...

Ik herken je gevoel. Hier lijkt het ook een 2e MK op rij...
    Enerzijds fijn dat je nu van je onzekerheid af bent. Anderzijds is het gewoon zwaar knudde...

5. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Het was vanavond nog even extra moeilijk toen ik werd gebeld door iemand van moeders voor moeders die als eerst zei: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Lieve Zeepje, wat vind ik dat erg voor je.. Heel veel sterkte meid, hopelijk kan je het een plekje geven. Straks of in de toekomst.

En wie weet als dat is gebeurd dat jullie er wel 'officieel' voor willen gaan.

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh wat rot:( Ik heb dat met MVM ook gehad bij mijn eerste miskraam. Je hart wordt gewoon doormidden gescheurd op zo'n moment.

Heel veel sterkte!!

8. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Je hart wordt idd doormidden gescheurd dan!!

Heb woensdag voor de 2e keer bloed laten prikken, maar de hcg-waarde was niet gedaald (hetzelfde gebleven), nu moet ik maandag weer voor controle naar de gyanecoloog.
    Heeft iemand dit ook gehad?

Deel Deze Pagina