Hey Wie heeft er zin om vanavond in een raid een Pokemon te vangen van 84000 cp. Dit kan natuurlijk nooit met 3 a 4 speler vandaar dit oproepje. voeg mij maar toe als je zin hebt. 2810 7906 8551
leukkk. Kan je mij vertellen hoe ik dat met die raids voor elkaar kan krijgen? Ik krijg nu de melding dat mijn locatie niet juist is?
Staat locatie delen aan op het apparaat wat je gebruikt? Ik kijk meestal welke raids er zijn en daar probeer ik dan aan te sluiten (als het druk is is het snel vol). Dan klik je op "join raid" en moet je de organisator toevoegen als vriend. Vervolgens in de chatroom aangeven dat je "ready" bent en hopen dat je wordt uitgenodigd. Het werkt niet optimaal, als er 15 mensen zich aanmelden en de organisator kan er maar 5 uitnodigen kan het dus ook zijn dat je niet wordt uitgenodigd
Toegevoegd . Ik niet, niet zo'n mijn ding, loop het liefst met mijn vrouw samen door het park hier in de buurt om pokemom te vangen
Haha! Ik wilde je ook toevoegen, maar schijnbaar heb ik al dat ooit eerder gedaan en zijn wij zelfs al Best Friends Ik twijfel over het go fest ticket, nog nooit zo’n ticket gekocht. Is het wat?
O, echt wat toevallig! Dan ben ik wel benieuwd wie je bent in pogo Ik schreef een tijd geleden ook wel mee in een ander pogo topic maar dat is al een tijd terug! Je krijgt dan wel meer shinys en een speciale pokemon met het ticket begreep ik.