Is het niet gebruikelijk dat je een echo krijgt als je helder rood bloed hebt verloren? Ik heb zondag helder rood bloed gehad met afvegen. Gisteren gebeld maar ik krijg alleen een echo als het nog een keer voor komt. Zit al dagen zwaar in onzekerheid! Ben gewoon in staat te bellen om te zeggen dat het nog een keer is gebeurd.. Ik wil gewoon weten of het goed zit!
Nomaal gesproken doen ze dat wel ja! Meid als je zo in onzekerheid zit gewoon weer bellen en zeggen dat je het echt niet vertrouwd! Dan maar een beetje aandikken hoor! Vind het maar vreemd dat ze je zo in onzekerheid laten zitten. Bellen zou ik zo zeggen! Sterkte!
ik heb het ook gehad en best veel maar ook pas de normale echo gehad.. doen ze eigenlijk alleen als het heel erg word en blijft.. maar een veeg is eigenlijk redelijk veel voorkomend.. succes en maak je niet te druk... moeilijk he...
Helder rood bloed lijkt me toch geen goed teken. In ieder geval genoeg om langs te mogen komen bij de vk. Ik heb het ook gehad en heb gewoon het spoednummer gebeld, een uurtje later mocht ik langs komen en hebben ze gekeken. Het was bij mij toen helaas geen goed teken. Zou gewoon aandringen!!!!
Moet ik gewoon nog even bellen dan? Als ze hun standaard nummer niet opnemen moet ik bellen naar de ambulancedienst.. ik vind dat altijd zo eng klinken hahaha. Net alsof ik stoor terwijl het alleen voor 'ambulance-diensten' is. Weet ook niet wat ik ermee moet.
ALs het alleen met afvegen is en het is niet meer voorgekomen dan is er niets aan de hand hoor, gewoon een adertje gesprongen. Daar geven ze geen echo voor en je hoeft er ook niet voor langs te komen.
Zou tochh aandringen op een echo stress is ook niet goed voor jullie!! Wil ook even zeggen dat het echt niet altijd wat hoeft te betekenen!! Hier spoot het er echt uit 3 keer toe. En uk doet t lkkr en groeit goed!! Succes ermee
Ik zou wel bellen of je kunt het nog uithouden tot morgen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik rond de 9e week bloedverlies, hetzelfde als een mentruatie alleen dan 1 1/2 dag. Dat was op een vrijdag, ik had al een afspraak voor een echo staan op de dinsdag. Ik heb 'm toen niet verzet maar wel een aantal dagen in onzekerheid gezeten. Nu zou ik dus wel bellen. Maar ik wilde niet 'lastig' doen. Overigs was er destijds ook niets aan de hand, inmiddels is mijn dochter al 2!
Ja meid gewoon bellen en zeggen dat het nogmaals gebeurd is! Mijn vk heeft toen ook gezegt, we kunnen er niks aan doen als het fout gaat gaat het fout en dan heeft een echo geen enkele zin....! ik heb toen ook gebeld dat het steeds erger werd en toen mocht ik opeens wel een echo! Dus gewoon doen!!!
Als je er zelf geruster op bent zou ik gewoon bellen hoor! Ze zijn er niet voor niks, al lijkt een klein beetje bloed bij het afvegen me nog niet zo ernstig, maar je weet het nooit natuurlijk...
Ik ben bijna 2 weken terug gezet. Verder zag het er tot zover goed uit. Dus nog geen hartje. Dan heb ik op 6dpo positief getest (was bij mijn dochter ook zo vroeg) en verder kan het wel kloppen met wat ik gevoeld heb. Woensdag weer een echo om te kijken of het gegroeid is.