Ja sorry.. kon geen andere titel verzinnen..maar ondertussen zit ik er maar mooi mee!!!! Ik denk dat ik allergisch ben voor inlegkruisjes, heb van de week een paar keer die van alldays gebruikt, met dat kamillegeurtje. En sinds gisteren zit ik daar beneden (op de schaamheuvel) helemaal onder de kleine puistjes!!! Heeft hier iemand ervaring mee? Hoe kom ik hier zo snel mogelijk weer vanaf? Ik schaam me dood, wie heeft er nu puistjes op dr doos !!!!
haha nou meid je hoeft je niet te schamen want wie ziet het nou??? Maar kan het niet van het scheren komen? Anders zou ik otch echt denken van die kruisjes, dus even geen kruisjes en de boel even met rust laten en geen satijnen troep aan en dan zal het vast met 3/4 dagen wel weg zijn
Kan best een allergische reactie zijn wat je hebt. Ik krijg van allways altijd uitslag, en dat jeukt! Precies in de vorm van het hele maandverband......
Ik heb precies hetzelfde ik kan ook niet tegen maandverband behalve als ik het elke keer als ik naar het toilet ga verschoon. Ik ben er een keer voor naar de dokter geweest en hij zei ook dat het een soort zweet uitslag kan zijn of een klein druppeltje urine die erin zit maar jah ben maar overgestapt op Tampons overdag en snachts gebruik ik maandverband... (off-topic) sommige mensen die vloeien altijd heel erg snachts ik heb een vriendin die zelfs op een handdoek moet slapen maar ik heb nooit wat snachts en jullie?
Hoef je je toch niet voor te schamen .. Kan iedereen gebeuren hoor .. Ik moest wel lachen hoor toen ik de titel zag niet om jou maar om mezelf, ik was nog niet echt wakker toen ik het las en dacht puistjes op je doos ??? Hoe kan je nou puistjes op een kartonnen doos krijgen .. toen later ging het lampje pas branden en wist dus wat je met doos bedoelde ... .. ben dan wel niet blond maar soms gedraag ik me wel zo, ben knetter gek Ik denk dat je het beste ( zoals hierboven ook al werd beschreven ) het even kan laten rusten en geen inleg kruisjes moet gebruiken als het hierdoor nou weg trekt weet je gelijk dat het daar door komt en niet door eventueel iets anders ..
Oww je bent echt niet de enige hoor. Ik kan daar ook absoluut niet tegen. En nu vooral dat ik zwanger ben, heb je wat meer afscheiding, en dan gebruik je ook inlegkruisje of maandverband, en als je daar lang meer rond gaat lopen gaat dat natuurlijk broeien en dan krijg je uitslag. Ik denk dat veel vrouwen dat wel hebben. Het enige waar ik redelijk tegen kan, maar dan moet ik het wel bij iedere toiletbezoek verschonen dat is Libresse. Ik raad je ook aan om katoenen onderbroeken te dragen. En je kan eventueel even aan je HA een zalfje vragen.
Allways of alldays: krijg er elke keer een allergische reactie op! Zowel inlegkruisjes als maandverband heb ik nu van een ander merk en heb er tot nu toe geen last meer van gehad. Ik kreeg geen puistjes ervan maar een enorm branderig gevoel...
Ik heb dat ook wel eens gehad maar dat kwam door het scheren....ik heb m'n huid toen goed laten rusten (voorlopig even niet scheren enzo) en ingesmeerd met een anti-irritantcrème en na een paar dagen was het weg....maar vervelend is het wel!
ik heb dat sinds de bevalling van mijn zoontje ook gekregen helaas elk maand weer heb alle merken al geprobeerd en tampons zitten niet meer fijn
Nou, inderdaad van Allways ook altijd ( leuke woordspeling, ) uitslag en jeuk. Laten rusten is het beste. Nooit meer gebruiken dus die troep. En schamen hoeft niet, ik denk dat er echt heel veel vrouwen weleens een pukkeltje hebben. Ik scheer daar altijd en dan heb ik ook weleens een klein pukkeltje of plekje ( te snel scheren, ha ha)
@chantal1984 : hahahah puistjes op een kartonnen doos!! Zo kan ik er toch nog een beetje om lachen, thanx! Thanx voor de reacties dames, ik dacht echt weer dat dit weer iets unieks was waar alleen ik last van heb! Ik heb ze geteld: maar liefst 6 vervelende puistjes, allemaal tussen de haartjes dus dat geeft ook nog eens een irriterend trekkerig gevoel......Zucht! Ik heb van iemand de tip gekregen om bethadine-scrub te gebruiken om eventuele infecties en dus meer puistjes te voorkomen. Ben benieuwd. Wat is het toch fijn om vrouw te zijn.....