hallo ik wilde weten wie er eerst een heleeee lichte streep had en 2 dgn later een knaltest ik heb getest gisteren 2x met verschillende testen allebei heeeel lichte streep test 1:eige merk drogist met paarse dop test 2:kv 2 voor 5 vanmorgen ook erg licht met kv 2 voor 5 zou die maandag dan al meer duidelijk zijn? eergister teste ik nog negatief dan is het hcg dus wel gestegen vanaf de 18e tot gisteren zou die dan maandag beter te zien zijn? kan ervan uitgaan dat ik zw ben? mn cylus klopt niet helemaal...lang verhaal hihi ik hield 33 dgn aan vandaar ik hoop wat wijzer te worden
Ik ben begonnen met testen 5 dagen voor NOD en toen kreeg ik een heeeeeel licht tweede streepje.Ben daarna een paar dagen blijven testen met o.a. kruidvat 2 voor 5 euro,en de tweede streep werd om de dag toch wel behoorlijk duidelijker. Maar ik zou zeggen met een tweede streepje hoe licht ook ZWANGER!!Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik heb ook foto's van mijn testjes in mijn album staan,kun je eventueel wat vergelijken .
ik dacht dat je hcg per 48 uur stijgt. ik had dat dus ook. op maandag avoond testte ik heel licht positief en die woensdag ochend al een dikkere streep en inmiddels al 21 weken zwanger alvast een voorzichtige feli
dankje wel meide jullie zijn zo lief en vooral nu ik zo onzeker ben er was iemand hier die kon het niet geloven en zei dat ik misschien op lh hormoon had getest omdat ze zo licht waren ze is zelf pas netttt zwanger.. hopelijk kunnen jullie die foto op 200% zien