zwanger??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missmaria, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dag dames..

zoo dat is alweer een tijdj geleden dat ik aanwezig was op de site. Ons zoontje is alweer 7,5 maand de tijd vliegt.

Maaaarrr nu het volgende... misschien dat ik nu weer zwanger ben, super gewenst hoor, wel snel natuurlijk.. maar super leuk.

ik had alleen een vraagj... ik kan met niet meer zo goed herinneren of je als je zwanger bent nou ook heel veel dikke afscheiding hebt?... ik heb echt het gevoel ongesteld te worden maar word het niet...

liefs maria :p

2. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Goh wat spannend zeg!

Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer of ik wel of niet dikke afscheiding had. Maar ik denk dat dat per persoon verschillend is.
    Heb je die dikke afscheiding constant dan?
    Heb je nog meer symptomen of alleen de afscheiding?
    Hoeveel dagen ben je al overtijd dan? Misschien een testje wagen?

Laat je het ons weten??

Liefs Jelisa

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18

eej eej..

nou heb het wel regelmatig dat ik mijn inlegkruisje moet vervangen.. maar ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niet bij mijn NOD periode zit hoor..

het is namelijk zo dat ik 6 augustus voor t laatst ongesteld was.. maar het verhaal gaat namelijk zoo..

na de bevalling was ik weer begonnen met de minipil.. nadat het pakj op was heb ik eigenlijk nooit het nieuwe pakj opgehaald. maar toen begon mijn cyclus heel raar op te spelen.. ik werd elke 2 weken echt gewoon ongesteld! .. daarom was ik 3 maanden geleden weer aan de normale pil begonnen en was mn cyclus weer netjes... nu ben ik pas net weer eerste maand vd pil af... maarrr... die 2 wken zijn dus al voorbij dat ik eigenlijk weer ongesteld werd zonder de pil.. en had ook echt het gevoel weer ongesteld te worden maar ben het dus niet geworden...

maar op de een of andere manier voel ik me ook echt zwanger, klinkt raar misshcien maar mn buik doet ernaar..

nou wat een verhaal he.. hoop dat je er wat van snapt hihi :$.. njah nog anderhalve week tot de echte NOD datum..

liefs :p

4. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    en dan had ik eigenlijk nog een heel andere soort vraag..

ik ben nu echt weer voor t eerst echt op de site besig nadat k was bevallen.. maar ik weet nu dus niet meer hoe ik de banners op mn profiel krijg.. ik kan het wel maken.. maar weet niet waar ik hem moet plakken...

kan jij mij dat misschien uitleggen ;)

liefs..

5. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar heb ik wel last van gehad..
    en nu nog ..

6. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    De banner moet je plakken bij je handtekening.

Dus je moet nog 2 weken tot NOD.
    Tja, het is allemaal afwachten he!
    Ze zeggen als sommige vrouwen zich echt zwanger voelen ze het dan ook zijn, dus wie weet...

Maar je zult dus nog even moeten wachten met testen... vervelend he die onzekerheid!!

7. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Als het goed is moet het nu gelukt zijn ( de banner) ;)

jaahh moet nog ff wachte.. ik zie het ook allemaal wel.. ik was met de eerste er heel erg mee besig om zwanger te worden... toen ik eenmaal wat rustiger aandeed was ik ineens zwanger... ik denk dat ik me er nu ook maar rustig mee aandoe... als dat lukt natuurlijk :D

8. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi

Je banner staat er hoor!:)
    Ik was er met de eerste ronde al erg mee bezig (voor de 2e). Ik wil het nu ook rustiger aan gaan doen en ik moet zeggen dat dat me aardig lukt.
    Ben niet meer zo gestresst bezig met mijn lichaam, ik voelde vorige ronde zoveel dingen waarvan ik dacht: ik kan wel eens zwanger zijn. Daar trap ik nu dus mooi niet meer in!

Dus we wachten rustig af!!

9. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Maar wat moet je dan in je handtekening plakken?
    Er staat iets van een BB code, maar waar haal ik die vandaan?
    alvast bedankt!

10. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    hmm volgens mij is het me gelukt... even checken

11. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    uhh, niet helemaal, zo dan?? Sorry hoor...

Deel Deze Pagina