Ritme na ziekte(waterpokken,oorontsteking)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mauziej86, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Hallo allemaal!!

Mijn zoontje Jamie is nu 7 maanden. Hij is net beter van oorontsteking, waterpokken, schimmelinfectie en keelontsteking,.. sindsdien is zijn ritme omgegooid. Hij wordt vaak wakker snachts. De laatste flesvoeding drinkt hij maar half en heeft zo weer vroeg honger meestal rond 4/5 uur sochtends.

Ik vind het een beetje vreemd en vooral ook frustrerend. Zijn ritme overdag is ongeveer hetzelfde gebleven. Ik ben veel alleen met hem (wonen nog niet samen) lang verhaal haha en werk 30 uur per week.

Voordat hij ziek werd had werd hij al vaker wakker snachts....

Weet iemand of het aan de leeftijd ligt of toch aan de ziektes die hij gehad heeft..

Groetjes J

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Heeft hij honger snachts? Ik merkte hier na ziek zijn, dat m'n dochter ging inhalen qua voeding. Dus de periode dat ze flink ziek was geweest, at ze erg slecht. Maar toen ze weer beter was/werd, wilde ze ineens weer een nachtvoeding. Waarvan ze dan ook 150 cc ofzo dronk.
    Dit liet ik zelf een dag of 4 gaan en daarna ging ik dan proberen af te bouwen qua hoeveelheid voeding (dus verdunnen) en later helemaal minderen. Meestal was ze dan na een week wel weer (zo'n beetje) in haar ritme.

Maar ik weet niet of het bij jou mannetje honger is?

3. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Ja hij drinkt de fles 150/5 helemaal leeg. Toevallig heeft hij net de laatste fles helemaal leeggedronken dus ben benieuwd...

Deel Deze Pagina