Het zou wel erg vroeg zijn, maar Steven kwijlt de laatste 2 weken erg, heeft soms rode wangen, en stopt veel z'n vingers in z'n mond. Als ik m'n vinger in z'n mondje stop, sabbelt hij niet, maar bijt er echt op. Hij is nu op een gekoelde bijtring aan het sabbelen, vind hij wel lekker. Zou het al kunnen?
Het is wel vroeg, maar het schijnt te kunnen. Heb het wel eens vaker gehoord. Kun je al iets zien aan z'n kaken?
Kan heel goed hoor, toevalllig heeft mijn vader alles van mij bijgehouden en netjes tussen mijn babyfoto's vermeld. Ik had dus mijn eerste tandje toen ik net 3 maanden oud was Groetjes Anita
Ik heb een bijtring met water er in gedesileerd. Hij wil ook al de hele dag niet slapen, en is aan het zeuren, heb net al met hem rondgereden in de auto.
oh mensi dat is vervelend. Ons Yanouck krijgt ook tandjes. En die krijgt van mij 3x daags 3 druppels chamodent van vsm. En ze heeft er wel minder last van. Maar bij haar steekt er ook al een een stukje tand uit haar tand vlees. En als ik er aan voel voel je ook echt tand. Dus geen twijfel meer mogelijk.
Ik voel nog niks, maar hij is soms ook boos, dan zit hij bij je op schoot en gaat hij heel hard drukken, en hij wil de hele tijd m'n vinger om te bijten. Duurt het lang voordat ze doorkomen?
Moet je dus nagaan hoelang het nog ken duren Mensi! Maar dat drukken als die opschoot zit dat doet die van mij ook. Dan word hij erg driftig enz. Ik heb Tinus der raad opgevolgd en heb zojuist ff die druppeltjes gehaald. Door het wandelen is ons manneke natuurlijk in slaap gevallen! Dus zodra die wakker is probeer ik het eens uit!
zo vroeg al, ik hoorde dat er soms baby's met een tandje wordt geboren Ik wist ook niet van die bijringen, volgens mij heb ik met gel. Is daar wat mis mee? Hoop dat het voor Sem nog even duurt die tandjes, hij is net van zijn krampjes af.
Isa heeft in het begin heel lang gekwijld. Iedereen zei toen steeds: ja nu krijgt ze tandjes hoor, maar nee. Ze kreeg dr eerste tand pas rond 8 maand.
Het kunnen zeker al tandjes zijn hoor. De zoon van mijn vriendin is nu 10 weken en krijgt al echt tandjes!
Elyesa is was ook al bezig met tandjes van 3 maanden maar dat wil nog niet zeggen dat hij ze echt met 3 maanden zal krijgen. maar dat hangt echt van kind tot kind af. Elyesa is nu bijna 8 maanden en heeft al 6 tanden. sommige worden zelfs geboren met een tandje. hoe later hoe beter zeggen ze toch. groetjes Talia
hey.. ja ik had ookal een tandje bij onegveer 3 maanden.. tenminste volgens zeggen.. cailynn is wel meer aan het kwijlen maar ja voor haar is het misschien ook wel te vroeg... misschien heb ik gewoon een kwijl kindje
Zelf had ik ook al wel redelijk vroeg tandjes. Alleen nog niet met 3,5 maand. Ik was zelf 4,5 maand met tandjes. Het is gewoon heel wisseld. De een begint vroeg en de anders pas na een half jaar.