Wij willen in augustus lekker op vakantie gaan. Ik ga t liefst naar een camping in nederland. Camping is leuk voor Iris; lekker veel buiten met andere kindjes. Maar een tent vind ik eigenlijk niks ivm Evi. Nu wil ik graag een huisje huren op een camping. Zo hebben we toch de voordelen van t 'kamperen' en bij slecht weer is t met Evi niet lastig en kan Iris zich ook lekker binnen vermaken. Heeft iemand tips en zijn er ubehaupt huisjes die op een camping staan?
femke, er zijn vrij veel camping die huisjes/bungalows of chalets/stacaravans verhuren hoor. Dan heb je alles onder handbereik. Zou je gewoon eventjes moeten rondneuzen er is nl behoorlijk veel aanbod.
er is een speciaal topic over vakantie's misschien kan je daar wat vinden... Vakantie - Zwangerschapspagina
kijk anders even op www.bungalows.nl hebben ze nu ook veel in de aanbieding hier hebben wij vorig jaar ook geboekt
Wij gaan dit jaar naar Drouwenerzand. Dat lijkt me een leuke camping. Ze hebben daar ook huisjes. Er zit daar een attractieparkje bij. Als je langer als 3 dagen verblijft, is het incl. patat, fricandellen, kroketten, hamburgers, limonade, koffie, thee en ijs (in het park). Je kan even op hun site kijken. www.drouwenerzand.nl geloof ik.
www.stoetenslagh.nl Daar zijn wij met Hemelvaart en Pinksteren geweest. Is een mooie omgeving, leuke animatieteam, overdekt zwembad, zwemmeer, is van alles te beleven daar.
de katjeskelder in Oosterhout is ook zowel camping als bungalowpark! Verder kijk ik ook ff mee want willen kijken of we gaan camperen dit jaar!
Wij hebben hier een caravan gehuurd Schoonbron, een ideale gezinscamping in het Geuldal . . . . . . . Genoeg te doen ook in de omgeving... Valkenburg, i love it!!!!
julianahoeve in renesse 250 meter van het strand zwembad, speeltuin, goede kinder animatie www.julianahoeve.nl
Camping Colmont Voerendaal,Limburg Niet al te grote camping met leuk kinderbadje. En je bent zo in Belgie,Duitsland en Luxemburg. Ze verhuren hier stacaravans. Hieronder de link naar de camping. home
ik denk dat het voor kinderen heel leuk is maar het zijn ontzettende grote massale campings en zo,n drukke camping zou niks voor mij zijn ik zou veel te bang zijn dat ik de hele dag mijn kinderen kwijt zou zijn
wolfsven in mierlo, van roompot. de huisjes (niet de stacaravans!) zijn heel leuk en comfortabel. er is een klein zwembad en een enorm zwemmeer met strand en speeltuin eromheen. middenin de bossen en goedkoop. wij zijn er 3 weken terug geweest.
de paal in Bergeijk,beste kindercamping van 2009,verhuren sinds kort ook van die houten huisjes. wij gaan er dit jaar alweer voor de vierde keer kamperen het is echt een supercamping!
Wij gaan naar het lierderholt in beekbergen. We nemen zelf een caravan mee, maar ze verhuren ook huisjes en chalets..