Waggelen. Wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hee, over het algemeen 'waggel' ik gelukkig niet. Maar vandaag wezen winkelen, en dus best lang gewandeld. Ik krijg dan toch pijn in mijn rug en bekken, en merk dat ik toch enigszin ga waggelen.
    Is dat niet erg vroeg??:(
    Ik dacht dat hoogzwangeren dat deden, ben pas 27 weken.
    Gelukkig meestal niet dus. Toch wel teken dat ik vandaag iets te veel heb gedaan. (Gelukkig na vandaag wel bijna compleet met de uitzet).:)

Wie waggelt er ook, en vanaf wanneer?

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mijn vriend zegt dat ik een beetje waggel...ik zelf zeg van niet...haha maar mijn moeder zegt het ook dus dan zal het wel zo zijn.. Ongeveer 2 weken geleden voor het eerst zei mijn vriend...dus met 33 weken.

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    hahaha ik hoor regelmatig dat ik waggel:D voel me soms ook net een pinguin;)

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owww hahahaa ik ben 16 weken en waggel al heel erg

5. smartie1980

Waggelen jullie vaak of alleen als je te veel gedaan hebt bijv?
    Flower, ook vroeg al.

6. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Alleen als ik moe ben anders kan ik het nog wel volhouden om 'normaal' te lopen...maar ja ben de laatste tijd snel moe...ummmm dus ja, ik waggel met regelmaat:D

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier ook in de waggel pas al zon 4/5 weken als t niet langer is, puur door de bi

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Door me bekken waggel ik en als ik loop doe ik het

9. misa

misa Niet meer actief

Ik waggel soms ook. Ligt er net aan hoeveel ik heb gedaan of hoe de kleine ligt..! Maar dat waggelen doe ik al wel een aantal weekjes (zo nu en dan).

Ach wat maakt het uit: waggel lekker verder, vind het altijd wel een leuk gezicht...! (sorry!)

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoe ik loop is heel erg hahahahahhaha

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier ook aan de waggel, en dan vooral als ik wat langer gelopen heb of te veel gedaan heb. Komt door bekkenklachten, is een teken dat ik moe ben..

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    als ik even ga winkelen ga ik ook waggelen omdat ik dan continu harde buiken heb wat zeer doet en last van rug/bekken

13. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik waggel ook na 20 minuten lopen maar dat komt door de BI...dan krijg ik zo'n pijn dat ik niet normaal kan lopen...lijk net een eend dan..

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    #14 Biccy, 13 nov 2010
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
    Ik loop ook echt als een oud vrouwtje.......... als ik met mijn man ergens loop en hij loopt tegen me te praten, loopt ie' heel hard en is ie' me ineens kwijt, omdat ik er nog achteraan waggel :) gaat wat worden zeg, hoe verder ik kom, hoe meer ik waggel en hoe langzamer ik loop! Fijn ook, dat we hier zoveel heuvels hebben en ik heuvel op, heuvel af moet voor de winkels :(

Hoezeee voor bi :(

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Haha, ik heb het ook hoor, als ik teveel gedaan heb! Vandaag met de neefjes en nichtjes naar de intocht van Sinterklaas geweest. Ze waren de hele dag hier, dus was sowieso de hele dag al druk met ze en toen ook nog eens 2 uur gestaan buiten. Nu echt heel erg last van mijn rug en bekken en ben nu net een eend :p Gelukkig gebeurt dit maar zelden, als ik echt veel te ver gegaan ben.

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik waggel ook sinds een week of 2.
    Mijn vriend vind het wel grappig.
    Kan me er niet aan storen.

17. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik waggelde al heel vroeg in de zwangerschap vanwege bekkenklachten. Mijn bekkentherapeut heeft me er echter op gewezen dat waggelen een hele foute manier is om je bekken te ontlasten. Het beste is namelijk om ipv te gaan waggelen je onderste buikspieren samen met je plasgaatje op te trekken. Dat zorgt ervoor dat je bekken compacter in elkaar zit en je minder klachten krijgt. Het is ff moeilijk om te doen, maar je zal merken dat als je het vaker doet het makkelijker gaat en je er ook echt baadt bij zal hebben.
    Dus ook al is het moeilijk, proberen niet te waggelen. Ik spreek uit ervaring!

18. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Uuhm...Sinds ik 19 weken ben al...
    Lang leve de BI inderdaad!!... Beetje jammer.
    Maar het kan me echt niet schelen:p Als ik met waggelen 500 meter verder kan lopen dan waggel ik lekker een eind heen:p En inderdaad: Loop zo langzaam als een slak8)

Sowieso: Als ik geen bekkenband om heb (in huis bijvoorbeeld zoveel mogelijk niet) dan ben ik echt zo'n ongeleid projectiel. Loop overal tegenaan haha. T is echt erg soms:p Ga ik in het midden voor een stoel staan, maar zodra ik me laat zakken dan knal ik weer tegen de leuningen aan;)

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    let wel mijn fysio zegt precies t zelfde maar ho verder je in de zwangerschap komt hoe moeilijk het is die spier te gebruiken vanwege de druk van de kleine

hier dus ook nog eens enorme buik als ik de straat uit ben begin t gewaggel al (ondanks bekkenband), naja idd als je zo ergens komt.... ga mezelf niet achter de geraniums zetten

20. smartie1980

Ik hoor met name toch waggelen bij mensen met BI.
    Ik heb dat niet, hoewel na een lange dag mijn bekken ook wel zeer doen. Maar mag niet klagen, BI is vele malen erger natuurlijk.
    Ook waggelaars zonder BI?

Deel Deze Pagina