Zwangerschapsbola

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden. Ik heb vandaag een zwangerschapsbola van mijn man gekregen. Een hele mooie, met een lachend gezichtje op :)

Wat vinden jullie van zo een bola? vanaf hoeveel weken hebben jullie dat gedragen?

groetjes

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik had eentje met twee voetjes op keilief .... ik droeg deze vanaf mijn eerste echo te hebben gehad :)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    bij mn dochter nooit 1 gedragen, nu wil ik dat wel doen,maandag even voor kijken.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    :D ik wist niet wat het was... nog een beetje een leek! Maar op zwangerschapsketting.nl heb je echt mega mooie! Heb er direct 1 besteld, en me voorgenomen hem na de 10 weken echo te gaan dragen :D...

5. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Gedragen vanaf het moment dat ik echt een buik had, vind het anders zo'n stom gezicht bij mezelf. Maar leuk hoor, lekker showen!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik moest eerst even googlen haha
    is dat echt puur alleen voor de ligging van de baby??
    lees ook veel nega dingen erover....

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    t schijnt dat de baby dat belletje hoort en kan het zijn,dat als je belletje te hoog hangt, dat hij/zij dan in stuit gaat liggen omdat hij het belletje wilt horen en dus met koppie naar boven gaat liggen.

Dus vanaf week of 30 zou ik dan wel zorgen dat belletje laag hangt;)
    maar baby went aan dat geluidje en schijnt dat dat na de geboorte rustgevend zou werken:)

Deel Deze Pagina