Dag meiden. Ik heb vandaag een zwangerschapsbola van mijn man gekregen. Een hele mooie, met een lachend gezichtje op Wat vinden jullie van zo een bola? vanaf hoeveel weken hebben jullie dat gedragen? groetjes
ik wist niet wat het was... nog een beetje een leek! Maar op zwangerschapsketting.nl heb je echt mega mooie! Heb er direct 1 besteld, en me voorgenomen hem na de 10 weken echo te gaan dragen ...
Gedragen vanaf het moment dat ik echt een buik had, vind het anders zo'n stom gezicht bij mezelf. Maar leuk hoor, lekker showen!
ja ik moest eerst even googlen haha is dat echt puur alleen voor de ligging van de baby?? lees ook veel nega dingen erover....
t schijnt dat de baby dat belletje hoort en kan het zijn,dat als je belletje te hoog hangt, dat hij/zij dan in stuit gaat liggen omdat hij het belletje wilt horen en dus met koppie naar boven gaat liggen. Dus vanaf week of 30 zou ik dan wel zorgen dat belletje laag hangt maar baby went aan dat geluidje en schijnt dat dat na de geboorte rustgevend zou werken