Misselijk van andere dingen dan eten...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Klinkt misschien heel raar, maar ik wordt nu zowiezo gek van bepaalde geuren zoals sterke handzeep en Robijn wasmiddel daar ga ik van over mijn nek. Ben nu fan van Neutral!!!
    Maar ook van bep. tv programma's trek ik niet.
    Mijn zoontje kijkt vaker K3, echt afschuwelijk voor de zoveelste keer hetzelfde kleffe liedje en nep gezwijmel van die meiden.
    Wordt ik echt letterlijk nog misselijker van en breekt het zweet me van uit.
    Ook sommige mensen op mijn werk trek ik niet meer, die ontloop ik een beetje omdat ik er helemaal de zenuwen van krijg, wat zich weer uit in misselijkheid.
    Zijn er meer mensen die dit herkennen?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik moet hier eigenlijk een beetje om lachen omdat ik het zo herken! Ik had dit in het begin van de zwangerschap elke keer als ik de vriend van een vriendin van mij zag werd ik misselijk:( Erg lullig,, ik dacht dat ik vreemd was maar ik zie dat meer mensen dit hebben!

Ik durfde het niet eens tegen iemand te zeggen haha,, maar het is wel weer weg gegaan!Ook de geur van glassex ging ik van over mijn nek,, maar ik kon alles eten!:D

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gisteren werd ik kotsmisselijk van mij ijsjes etende vriend...de manier waarop gadver :$

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ja, inderdaad die ergernis om mensen, wat ze doen en hoe bleh!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dot, die misselijkheid van allerlei geuren had ik ook erg in mijn eerste zwangerschap. Ik vond zelfs mijn man stinken!

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja ik dacht echt, hij moet nog 2 minuten zo doorgaan en ik ram dat stokje achter in zn strot :) ging er echt bijna van over mn nek

en vanmiddag lag ik lekker in de tuin op mn ligbedje...ligt de hond een tor fijn te kauwen...weet je wel wat voor misselijkmakend geluid dat is :$:$:$ ik ben toen maar binnen gaan zitten :)

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oh Gelukkig, ik dacht dat ik niet goed bij mn hoofd was!!!
    Ik heb het ook, vriendlief die zit te fluiten... bah, krijg er gewoon de rillingen van en wordt er onpasselijk van.. Ook als hij een dropje eet (lees= smekt, vreet, zuigt.)..bah...

We hebben een tijdje geleden toen ik 5 weken was ongeveer boven laminaat gelegd, toen heb ik de naden vd plinten dicht gekit. Als ik nu die kitspuit zie liggen ga ik over mijn nek!!! alleen al de gedachte aan die geur..

Hormonen.... :p

xxx

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier ook met stip op nummer 1, de geur van ons wasverzachter. Ik vind het nu zo goor als ik mijn sokken uitklap en de geur komt vrij, ik gebruik nu maar even geen wasverzachter.

9. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    heb de hele zwangerschap nog maar weinig last gehad van alles maar helaas de laatste tijd moet ik er ook aan geloven... ik wordt echt misselijk van geur van sommige mensen... gaat echt nergens over ze hoeven niet eens dicht bij me te zitten of staan... liep vorige weer naar een vriendin en liep iemand voor me en ben echt veel langzamer gaan lopen omdat ik echt zo misselijk werd... maar bleef het ruiken bah bah bah

10. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Ohhh wat fijn dit topic! Ik had al bijna ruzie met mijn vriend omdat ik het wasmiddel dat hij steeds haalt zo vies vind...Nu heb ik een andere Robijn en dat gaat beter.
    Ook de geur van Muscle en het schoonmaakmiddel dat de schoonmaakster op mn werk gebruikt vind ik AFSCHUWELIJK sinds ik zwanger ben...Kan echt kokhalzen als ik het ruik.

En over geirriteerd raken van het gedrag van mensen: dat herken ik ook! Ik ben normaal heel knuffelig met mijn vriend, maar zodra hij mijn hand pakt heb ik al zin om hem keihard los te trekken...Vind het wel zielig, want ik voel me meteen schuldig!
    Maar het wekt toch een golf van misselijkheid op steeds als mensen aan me zitten te plukken :(

11. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    In het begin van mijn zwangerschap ben ik veel misselijk en moe geweest. Ik werd vooral misselijk van Zwitsal geur en zoete parfum luchtjes. En als ik moe op de bank lag, zat mijn zoontje vaak "Thomas de trein" te kijken. Telkens als die serie nu op tv komt, of ik ruik die zoete luchtjes herinner ik me weer hoe misselijk ik er van werd en word ik soms weer opnieuw misselijk.

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaaaaa de geur van Zwitsal :(
    ik heb daarom nog niks aan verzorgingsproducten voor de beeb gekocht...vind ze momenteel goor ruiken :)
    en inderdaad dat gepluk van mensen aan je lijf :x van de week zat ik op de bank, honden erbij...vriend zowat boven op mn lip...ik dacht dat ik helemaal GEK werd :):):)
    heb ook gevraagd of ze ff lekker ergens anders gingen zitten met zn allen ( honden en vriend ) kreeg het er helemaal benauwd van :)

13. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik had het vandaag ook nog toen ik de Aldi binnenliep:(.
    Die sfeer, afschuwelijk. Weer gelijk zo'n vlaag van misselijk.
    Snel een "Fichermans friend" genomen om het een beetje verteerbaar te maken.:D

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb laatst een volle toiletblok van ambi-pur weggegooid. Werd zo misselijk van die lucht! Verder ook van sommige parfumluchtjes.

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Heeeeel herkenbaar! Vooral het irriteren van mensen, dit effect heeft alleen mn schoonmoeder op me!

Erg lullig voor haar, want ze heeft nog dik 6,5 maand te verduren met me! Daarom blijf ik ook maar een beetje op afstand, want wil geen ruzie veroorzaken.

Deel Deze Pagina