Vandaag positief getest!!! Topic kan sluiten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 20 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo, ik heb even jullie advies nodig....
    Mijn man en ik zijn bezig met de eerste ronde, daarvoor was ik nog aan de pil. Afgelopen cyclus heb ik van alles gevoeld; steken in mijn onderbuik, in mijn lies en vorige week had ik het idee dat ik wel eens :evil: :evil: kon worden. Dit zou een week te vroeg zijn, uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar aangezien ik niet goed weet van hoeveel dagen ik uit moet gaan en ik net gestopt ben met de pil, had dat best gekund. Maar nu, een week later, mijn NOD morgen is, heb ik nergens last meer van als het om :evil: :evil: klachten gaat. Wel heb ik elke morgen hoofdpijn en ben ik erg moe. Volgens de banner zou ik morgen kunnen testen, maar als mijn cyclus bijv. 30 dagen zou zijn, is dat dan niet te vroeg? Wanneer kan ik het beste testen?

    Alvast bedankt voor jullie adviezen!

    liefs Sämira
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zou rustig afwachten en pas een paar dagen na je NOD testen.
    Voorkomt teleurstelling en bespaart testen.

    Pim
     
  3. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik ben het met Pim eens, je kan beter ff wachten.

    Gr. M
     
  4. Niet meer actief

    Ja inderdaad, als ik morgen negatief test, weet ik het nog niet zeker. Ik vraag me trouwens af of die hoofdpijn ( vooral 's morgens ) ook kan komen van dat ik met de pil gestopt ben, heb er eerder nooit zo'n last van gehad. En die ongi buikpijn van vorige week was ook maar vreemd, omdat die nu weer verdwenen is....maar ja volgens mij blijft het vaag als je net met de pil gestopt bent
     
  5. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik zit precies met hetzelfde, maar ik mag niet meer werken mocht ik zwanger zijn (doordat ik met rontgenstralen werk). Dus stel dat ik 1 dag over tijd ben moet ik toch testen, want stel je voor dat ik wel zwanger ben.. DAt Risico kan je gewoon niet nemen! Ben wel erg bang dat het elke keer een teleurstelling wordt, maar het moet.....
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het zijn ook de nawerkingen van de pil die je doen laten denken dat je zwanger bent omdat je hormonen van slag zijn.

    Ik zou gewoon nog even wachten en als de test dan negatief is gewoon op de :evil: wachten.
     
  7. Niet meer actief

    Wat spannend zeg elke keer. Je kunt inderdaad dat risico niet lopen, maar die teleurstelling elke keer is ook niet fijn. Hopelijk is het deze keer geen teleurstelling voor je, ik zal voor je duimen!

    liefs Sämira
     
  8. Niet meer actief

    Ik denk dat ik deze week afwacht of de :evil: komen, zo niet dan ga ik in het weekend voor het eerst testen, duimen jullie met me mee?

    Liefs Sämira
     
  9. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    ik duim voor je samira en voor alle andere meiden hier!!

    kuzz anita
     
  10. Niet meer actief

    Nog geen :evil: op komst, en nu maar duimen dat ze wegblijven! Bedankt Anita dat je met me meeduimt! Moet de laatste dagen trouwens wel heel veel plassen, herkend iemand dat ook?

    liefs Sämira
     
  11. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Oooo Sämira, spannend!!! Ik duim ook voor je hoor. Heel veel succes met wachten!
     
  12. Niet meer actief

    Vandaag tig keer naar de wc geweest, ten eerste omdat ik zo vaak moest plassen, en dan meteen ook maar kijken of de :evil: toch niet gekomen waren. Vamorgen op mijn werk ineens een misselijk gevoel, later op de dag wat buikpijnklachten, maar die zijn nu weer over, dus anders dan bij de :evil: , want dan houdt de buikpijn bij mij aan. Nou op naar het weekend wat mij betreft, dan kunnen we hopelijk gaan testen en zijn de :evil: weg gebleven, bedankt voor jullie medeleven!
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je weet dat het nu niet meer gaat zoals het normaal ging.
    Zonder pil alles in de war...Ik zou testen zo lang mogelijk uitstellen..

    Succes!

    Groetjes
    Natasja
     
  14. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ben ik het helemaal mee eens. Je eerste ronde kan vreselijk lang gaan duren zonder dat je zwanger bent.
     
  15. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ik duim ook voor je en hoop op een positieve test.

    liefs caroline
     
  16. Niet meer actief

    Ik wacht zelf het ook liefst zo lang mogelijk met testen, zou zondag dan nog te vroeg zijn ( dag 33 ) ?

    liefs Sämira
     
  17. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    ik duim voor je

    kuzz anita
     
  18. Dee

    Dee Lid

    27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Hoi Samira,

    Ik ben ook duimen aan het draaien...
    Ik weet niet of ik het zo lang vol zou kunnen houden om niet te testen. Maar inderdaad het kan echt lang duren, vooral de eerste keer ongi na het stoppen met de pil.. Bij mij bijvoorbeeld duurde het 2 maanden...

    Succes en laat je wat weten als je getest hebt?
     
  19. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    spannend Samira!,
    knap dat je zolang kan wachten hoor. ik ga de volgende ronde ook wachten met testen tot ik minimaal een week overtijd ben!
     
  20. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 meid!
     

Deel Deze Pagina